YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

UN KURABİYESİ

P.D.Ç.S.E 36 UN KURABİYESİ

mutfak telaşı arkadaşımın düzenlediği etkinliğe ben de kurabiye tarifimle katılmak istedim.
Yapımı kolay malzemeleri her evde bulunabilen pratik bir tarif.
1 paket margarin
1 su bardağı pudra şekeri
2/4 su bardağı sıvıyağ
2/4 çay kaşığı kabartma tozu
aldığı kadar un
Oda ısısındaki margarini ,şekeri elle yoğurdum.daha sonra sıvıyağı,kabartma tozunu ekledim.
Aldığı kadar unla çok sert olmayan bir hamur yaptım.Ceviz kadar parçalar aldım toz şekere batırıp tepsiye dizdim.bazılarını şekere batırmayıp üstünü çatalla şekillendirdim.İsterseniz pişirmeden önce fındık kırığına,gıda boyasıyla renklendirilmiş toz şekere batırıp değişik görünteler yapabilirsiniz.


5 yorum:

  1. Canım benim sitemdeki ziyaretçi sayacının üzerine tıkla ozaman seni sayaç sayfasına yönlendiriyor kurabiyelerde çok gürünüyor ellerine sağlık yapamazsan gel tekrar söyle ok anlaştıkmı:)

    YanıtlaSil
  2. tarifin yayında, ellerine sağlık canım.yeni tariflerini de bekliyorum.iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  3. Kurabiyeler nefiss görünüyor.
    ellerine sağlık canım
    iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  4. blogunuz hayırlı olsun ablacım abla dedim die umarım kızmassın güzel t paylaşımlarda buluşmak üzere

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar tatlım
    Porselen demlikte yayınlanan tarifler arasında en ok ilgi gören tarifleri sitemde yayınlamaya karar verdim bu tarifler arasında seninde tarifin var blog adınıda yayınlayarak tarifini yayınlıyorum porselen demlikte yayınlanan tarifler katagorisinde bulabilirisin eger yok yayınlamasını istemiyorum dersen bana yorum yazman yeterlidir
    Şimdiden teşekkür ederim
    Sevgiler
    Sevil
    http://birdemliksohbet.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler