YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

PİRİNÇ UNLU MİNİK KURABİYELER

Bu açmalarım geçen gün yaptığım açmaların hamurundan ,bu sefer iyice kabarmalarını bekledim böyle puf puf oldular,


PİRİNÇ UNLU MİNİK KURABİYELER


P.D.Ç.S.E 37 etkinliğinin sahibi arkadaşım sevinccedene göndermek istediğim kurabiyeler.
Yarım paket margarin
2 çorba kaşığı pirinç unu
4 çorba kaşığı pudra şekeri
un
çikulata
Margarin ve pudra şekerini biraz yoğurdum,aldığı kadar unla pirinç ununu ekleyerek kurabiye hamuru yaptım.Dört parçaya ayırdım,uzun rulolar yaptım üçer parmak uzunluğunda kestim.Isıtılmış fırında beyaz kalacak şekilde pişirdim.Soğuyunca eritilmiş çikulataya uçlarını buladım arzu edilirse hamurun yarısını kakaolu yapıp beyaz çikulataylada süslenir


7 yorum:

  1. Nice pages!
    we like your blogging style and we want to sponsor your blog.
    If you want us to link your blog in our site,
    put us in your blogroll and

    1.send us your site/blog address;
    2.send us a representative image of your blog (if you have one);
    3.send us a brief description of your site.

    we would be honored to advice your blog on ours!



    ilinkyoursite staff
    "I link your site"

    YanıtlaSil
  2. Pirinç unlu kurabiyelerin farklı bir tarif,eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. KURABİYELERİNİN SUNUMU ÇOK GÜZEL AÇMALARDA ZATEN PUF PUF DURUYO ELLERİN DERT GÖRMESİN CNMM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. sevincceden7.3.09

    Harika olmuş ellerine sağlık canım çikolatalı mis gibi olsada yesek :)
    Neyse tabağı aldım ben götürüyorum haberin olsun.

    YanıtlaSil
  5. Açmalar ne güzel kabarmışlar gerçekten, eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. Açmalarda,kurabiyede harika görünüyor.her ikisindende aldım birtane
    ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ellerınıze saglık cok lezzetlı ngorunuyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler