YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN



İKİ RENKLİ KEK
Bu kekin şeklini kibelede gördüm ben kendi pandispanya tarifimi uyguladım hafif lezzetli bir tatlı oldu arzuya göre çikolata sosta kullanılabilir ben görüntü açısından sos kullanmadım yapımına gelince
Pandispanya hamurunu hazırlayıp ikiye böldüm yarısına iki kaşık kakao koydum
yağlı kağıt serdiğim tepsiye önce kakaolu hamurdan verev şeklinde boşluk bırakarak dökmeye başladım daha sonra aradaki boşlukları sade hamurla doldurdum ısıtılmış fırında pişirdim.
Fırından alıp yağlı kağıt yardımıyla rulo yapıp soğumaya bıraktım bu arada kremayı hazırladım
500ml süt
3 yemek kaşığı nişasta
1 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı şeker
1 poşet şanti
yarım su bardağı süt
Şantiyi sütle çırpıp dolaba kaldırdım krema malzeleri karıştırıp muhallebi kıvamında pişirdim
Krema soğuduktan sonra şantiyi ilave edip iyice çırptım.
Kekimizi açıp kremayı sürdüm tekrar rulo yaptım biraz dolabta dinlendir kekimi P.D.Ç.S.E etkinliğinin sahibi zeynebe yolluyorum.



17 yorum:

  1. hanifecim seni kek profesörü ilan ediyorum süper kekler yapıyorsun kıss harikalar nefistir bunlar şimdi kahvaltı yapcaz bi dilim yollasanya sevgiler

    YanıtlaSil
  2. cnmbende bunu kibelede görmüştüm denemeye cesaret edemedim maşallah harika yapmışsın lezzetindende şüphem yokk sevgiler afiyet olsun cnmm öpüldün

    YanıtlaSil
  3. Canım ya süper olmuş vallahi ellerine salık ben hiç rulo pasta yapamam hep parçalanır:(( bu muhteşem olmuş.emegine salık canım.

    YanıtlaSil
  4. Ben de Banuda gordum ekrana yapismistim anca anca ayrilirken simdi de sen.Siz beni yoldan cikariyorsunuz bak bastan soyliyeyim.
    Coook guzel gorunuyor.

    YanıtlaSil
  5. Canım tarifin yayında ellerine sağlık teşekkür ederim sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. COK NEFİS GORUNUYOR ELLERİNE SAGLİK CANİM SENİN VE BANUCUGUMUN ELLERİNE SAGLİK.
    KUCAK DOLUSU SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  7. çok değişik olmuş eline sağlık şifa olsun

    YanıtlaSil
  8. Güzel!!! Bu fikiri çok beğendim.

    YanıtlaSil
  9. selam görüntü olarak cok hos olmus yalniz bir sey sormak istiyorum tepsiye verev seklinde döktüm demissin ya aralaraina yagli kagit koydunmu yoksa bir birine karismadan bu sekilde nasil oluyor orasini pek anlamadim aydinlatirsan sevinirim

    YanıtlaSil
  10. canlarım içten yorumlarınız için çok teşekkür ederim keskinli arkadaşım hamurun aralarına yağlı kağıt koymadım hamur koyu kıvamlı bir hamur olduğundan tepsiye döktüğümde hemen yayılmıyor o yüzden birbirine karışmıyor

    YanıtlaSil
  11. canım cok sağol rabbim kimseyi evlatla sınamasın sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  12. hanife ablacım hımm gene nefis olmuş
    sen harikasın gercekten ellerine saglık sevgiler
    sevil

    YanıtlaSil
  13. Cok harika görünüyor, ellerine saglik. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. ellerine saglik canim
    pastan cok sIK olmus


    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor. Tarifi okumadan önce verev şeklin nasıl verileceğini düşünüyordum.

    YanıtlaSil
  16. Adsız1.4.09

    şekil olarak süper olmuş sizinde ellerinize sağlık sevgiler tülay

    www.sihirlieller34.blogcu.com

    YanıtlaSil
  17. Nefis görünüyor, şekli de çok güzel olmuş, ellerine sağlık sevgiler canım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler