YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

GÜL BÖREK


P.D.Ç.S.E 39 VE GÜL BÖREK
Herkesin bildiği kolay,lezzetli misafir geldiğinde yaptığım sunumu rahat bir börek
ben yufka açma özürlüsü olduğum için hazır yufka kullandım.Böreklerimi etkinliğin ev sahibi pastakur arkadaşıma gönderiyorum.
3 tane yufka
1 su bardağı sıvıyağ
2 kaşık yoğurt
1 yumurta sarısı
arzuya göre haşlanmış patates,çökelek,kıyma
Yufkanın bir tanesini tezgaha yaydım fırçayla sıvıyağ sürdüm yufkayı bıçakla dörde böldüm istenen içten yufkanın kenarına yaydım sigara böreği gibi sardım kendi ekseni etrafında sardım bütün yufkaları bu şekilde hazırladım yumurta sarısı ,yoğurt,kalan sıvıyağı karıştırdım böreklerin üzerine sürdüm ısıtılmış fırında pişirdim



7 yorum:

  1. çok güzel görünüyor hanife ablacım... puf puf :))
    ellerine sağlıkkk
    hayırlı cumalar ve iyi haftasonları

    YanıtlaSil
  2. ohh nar gibide kızarmış lar ellerine salık afiyet bal şeker olsun.

    YanıtlaSil
  3. CANIM ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR...

    YanıtlaSil
  4. gülüm ellerine sağlık harika duruyorcuman mbarek oılsun sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Yine döktürmüşsün.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Börekler harika görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  7. hanifecim ellerine saglık nefis olmuş
    sevgiler
    sevil

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler