YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ZEBRA KEK


ZEBRA KEK P.D.Ç.S.E 39
Bugün zebra kek yaptım kekimi etkinliğin ev sahibi pastakur arkadaşıma gönderiyorum kolaylıklar diliyorum.
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
2+1/4 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
2 kaşık un
2 kaşık kakao
Yumurta ve şekeri mikserle köpürtene kadar çırptım.Sıvıyağı,süt,ilave edip çırptım en son un,kabartmatozu,vanilini eleyerek ilave ettim çırpma teliyle karıştırdım.
Hamuru ikiye böldüm birine kakao diğerine 2 kaşık un ilave ettim,telle iyice çırptım.
Yağlanmış kalıba önce bir fincan sade hamurdan kalıbın tam ortasına döktüm,daha sonra bir fincan kakaolu hamurdan sade hamurun tam ortasına döktüm bu şekilde hamur bitene kadar devam ettim ısıtılmış fırında pişirilir.26cm lik kalıpta yaptım ama biraz ince kek oldu bir dahaki sefere 22 veya 24 cmlik kalıp kullanacağım şimdilik hoşçakalın



10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. hmm ellerıne saglık canım cok guzel gorunuyor bende denıcem ınsallah

    YanıtlaSil
  3. fırından yeni çıkmış bir zebra kek.şu anda elimdeki kahvenin yanında ne kadar lezzetli olurdu.Canım çekti inanın.ellerinize sağlık.
    sevgiyle kalın,

    www.meltemmutfakta.com

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar düzgünü hiç görmemiştim doğrusu, dantel gibi işlemişsin canım eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. SON 10 SENEDİR BU KEKİ YAPARIM VE BİLİRİMDE ÇOKDA LEZİZ OLUR AMA BEN BUNUN BİR TÜRLÜ ZEBRASINI DENK DÜŞÜREMEM:((( BİR KEPÇE BEYAZ HAMUR BİR KEPÇE SİYAH HAMUR YOK OLMUYOR ARKADAŞIM ÇOK DENEDİM ÇOKKKK:((
    ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  6. hanife cim arıza yüzünden nete giremedim bir kaç gündür harika görüntülerle karşılaştım ellerine sağlık arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Vallahi tam zebra olmuş.Ne güzel görünüyor.eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. hımmm super nefıs gorunuyor

    YanıtlaSil
  9. canım sayfamdaki dua sen ve senin gibi arkadaşlarımın desteğiyle bitti hamdolsun allah kabul etsin allah razı olsun tüm hastalarımıza şifa olsun inşallah tüm vefat edenlerimizede rahmet olarak RABBİM kabul etsin amin. buarada zebra kek te kek olmuş hanii ellerine sağlık canım bende yapmıştım ama seninki tam bi zebra olmuş sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. selam enfes bir kek olmus ellerine saglik sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler