YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN
23 NİSAN VE TEK KİŞİLİK PASTALAR

Bu gün alışverişten dönerken ilkokul çocuklarının okuduğu okulun önünden geçtim cıvıl cıvıl çocuklar rengarek kıyafetlerle tören yapıyorlardı.Alışverişimi yapıp eve yaklaşırken 12-13 yaşlarında eli yüzü boyalı elinde boya sandığı olan bir çocuk gördüm .Bu gün onunda bayramı ama kim bilir hangi şartlar nedeniyle o bayramını yaşayamıyor.Hepimiz aynı dünyada yaşıyoruz ama ,yaşanan hayatlar hayatlar çok farklı Allah hepimize özelliklede çocukken çocukluğu yaşayamadan büyüyen çocuklara yardım etsin.

Arkadaşlar ben iyisimi pastama geçeyim tarifi buradaki pastamın aynısı yalnızca ovaleti kullandığım için bütün malzemeleri bir kerede kaba koyup karıştırdım.
Minik pastalarıma aynı zamanda etkinliğe gönülden gelen tatlara gönderiyorum.


11 yorum:

  1. tamam bu ovalet pasta kek yapımında kullanılıyo ama ne özelliği oluyor yani pastaya ne katıyor kabarmasımı güzel oluyor tadımı güzel oluyor berelerde bulunuyor ne çok soru sordum:)) ellerine sağlık cnmm harikalar şimdi canım tatlı bişeyler istiyorr ne yapsam diye düşünüyoum sevgiler gülüm

    YanıtlaSil
  2. ABLACIM ÖZÜR DİLİYORUM RAHATSIZDIM İNAN ZİYARET EDEMEDİM KİMSELERİ AMA TEK TEK YAPTIĞIN HER BİR LEZZETE YORUMU EKLİYCEM CANIMSINIZ... KOCAMAN ÖPÜYORUM SİZİ...

    YanıtlaSil
  3. NE GUZEL GORUNUYOR CANIM
    ELLERINE SAGLIK MISS GIBI OLMUS
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  4. Blog Ödülleri 2009, Windows Live Spaces alanında en iyisi olduğumu düşünüyor, değerli oyunuzu bekliyorum, işte oy vermek için link:

    http://2009.blogodulleri.com/blog/leothemaster-spaces

    YanıtlaSil
  5. ellerıne saglık cok guzel gorunuyor

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel ve düşünceli hazırlamışsınız pastayı böyle.
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. tek kişilik pasta hep yapmak istemişimdir. çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. HANİFECİMM ÖNCELİKLE ŞABLONUNA BAYILDINMM SONRDA TEK KİŞİLK PASTALARINA ELLERİNE SAGLIK VEEEE AFİYET ŞEKER OLSUN NE ÇOK PASTA BÖREK YAPIUONUZ KISS VALLA MERAK EDİOM SZLERİİ KİLOLARINIZI YANİ:)))))) SEVGİLER ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  9. tesekkür ederim gene beklerim elllerine saglık

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    İlk önce Hayırlı Cumalar diliyorum arkadaşım. Ziyaretin ve o güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Tek kişilik pastalar süper olmuş. Ellerine sağlık.
    Şeker hamurunun zorluğundan bahsetmişsin. Evet oldukça zor açılıyor. Zaten bir kere yaptım bir daha yapmadım çok cazip gelmedi bana. Süslemeleri oldukça keyifli lakin bir daha şeker hamurlu pasta yapacağımı sanmıyorum. :-))
    ALLAH'a emanet ol.

    YanıtlaSil
  11. hanifecim canım hımm nefis olmuş ellerine saglık
    sevgilerimle
    ayrıca 41. ev sahibemize olan desteginden dolayı bende tşk ederim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler