YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

BİŞİMİ PİŞİMİ


BİŞİMİ PİŞİMİ
Adının ne olduğuna karar veremedim kimi bişi diyor kimi pişi diyor bende ikisinide yazayım haksızlık olmasın dedim çayın yanına çarçabuk yapılabilecek bir hamur işi
4 yemek kaşığı yoğurt
4 yemek kaşığı sıvıyağ
2 çay kaşığı tuz
2 çay kaşığı kabartma tozu
1 yumurta
Aldığı kadar un
Önce sıvı malzemeleri kaşıkla karıştırdım,daha sonra aldığı kadar unla kulak memesi kıvamında hamur yaptım unlanmış zeminde merdaneyle açtım bazılarını kurabiye kalıbıyla bazılarını çay bardağıyla kestim.
Çay bardağıyla kestiklerimin ortasına peynir koyup kapattım sıcak yağda pişirdim.




13 yorum:

  1. Çok lezzetli görünüyo, ben bunu bi türlü deneyemedim, ama eminim tadı güzeldir, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Sayfani actigimda ne güzel bir resimle karsilastim, cicek acmis agaci görünce gözüm gönlüm acildi:-)
    Bisiye gelince, onlar da cok nefis görünüyorlar, yanina cay ve beyaz peynir ne iyi gider, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. bişi yada pişi ne farkeder ellerine sağlık güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık harika hele kurabiyeler yerim ben bunları haaaammm

    YanıtlaSil
  5. Hanifecigim ne kadar basit ama guzel bir tarif bu. Yarin kahvaltiya yapacagim cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  6. VALLA DOĞRUSUNUN HANGİSİ OLDUĞUNU BENDE BİLMİYORUM AMA İNTERNETTE ARAŞTIRDIĞIMDA PİŞİ YE SADECE BİR YERDE YEMEK OLRAK ÇIKIYOR KARŞIMIZA BİŞİ DEDİĞİNDE İSE HER BLOGCU ARKADADAŞIMIZI ARAMA SAYFASINDA GÖRDÜM ..
    BEN ADINI PİŞİ OLARAK BİLİYORUM ANNEMDEN BABAANNEMLERDEN BÖYLE ÖĞRENDİK ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA BİŞİYE KARAR VERDİM YAZDIM AMA SEN EN GÜZELİNİ YAPMIŞSIN..:)
    ÇOKDA GÜZEL KABARMIŞLAR BEN HAMURU BİRAZ İNCE AÇMIŞIM TABİ SONRADAN FARKETTİM:)))ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
    GÜZRL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE..

    YanıtlaSil
  7. Ben bu lezzete bayılıyorumm, nefiss gözüküyor offf offf eşim ev kokuyor kızartırken diye beni hasret bıraktı canım bu güzel mamaya:(((

    YanıtlaSil
  8. duygu6.11.09

    merhaba cok guzel gorunen bisilerinizi ben de denedim... sekil olarak harıka bır sunum oldu... tadı da oldukca guzel ancak sankı bazılarının icleri biraz pismedi hamur gibi kaldi...kalın mı acıp kestim acaba kalıpla...sız ne kadar kalınlıkta yapıyorsunuz...tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. merhaba duygucum güzel yorumun için teşekkür ederim,benim tahminime görede hamuru kalın açmışındır diye düşünüyorum.Ben kaşık sapı kalınlığı kadar kadar açıyorum.Umarım yardımcı olmuşumdur sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Adsız8.4.10

    arkadaşlar içine çok az sirke koyup denemenizi tavsiye ederim daha kıyır kıyır oluyor
    bu şekliyle de çok hoş görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Tarifi bugun yaptim , ama malesef ici hep hamur oldu , siz nasil actiniz ben oklava ile iyice ince yaptimama yinede ici hamur oldu , cok heveslenmistim hepsi heba oldu

    YanıtlaSil
  12. kitican arkadaşım hamurun tutmamasına üzüldüm ,ben pişiyi yaparken bunlara dikkat ediyorum hamur çok fazla inceltilmemesine ortalam milföy hamuru kalınlığında olmasına birde hamuru oklavayla değil merdaneyle açıyorum,İnşaAllah faydam olmuştur

    YanıtlaSil
  13. ohhh mis gibi hamur kızartması çok severim. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler