YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ÇİKOLATALI KURABİYE



ÇİKOLATALI KURABİYE
Yeni aldığım kalıbları denemek için yaptığım kurabiyelerim.Buradaki kurabiye tarifimi uyguladım.Şekil verip pişirdikten sonra alt kısımdaki kurabiyelere erimiş çikolata sürdüm,üst kısımdaki kurabiyelerede fırın tepsisindeyken pudra şekeri eledim.Diğer kurabiyelerin üstüne koydum.
Çikolatalı kurabiyeleri gönülden gelen tatlar arkadaşıma gönderiyorum.



17 yorum:

  1. çok şık bi sunum olmuş kalıplarınıda güle güle kullan canım. kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık ablacığım:)
    çaya sana misafir gelmek varmış

    YanıtlaSil
  3. bende istiyorum bu kaliplardannn:((
    ben hic bir yerde bulamiyorum bu sekildeee
    gule gule kullan canimm ellerine saglikkk

    YanıtlaSil
  4. Haaaarika olmuş.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum böyle şekilli kurabiyelere:)
    sunumun çok şık olmuş canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Bende bugün böyle kalıplar aldım.Ellerine sağlık,süper olmuşlar.
    Burcu

    YanıtlaSil
  7. ellerıne saglık cok guzel gorunuyor:))))

    YanıtlaSil
  8. KAlıplar da kurabiyeler de harika ! Birini alsam gece gece ayıp olmaz di mi? sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  9. yemekelisleri28.4.09

    tesekkür ederim ellerine saglık

    YanıtlaSil
  10. Cok harika görünüyor kurabiyeler, ellerine saglik. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. hazır gibi olmuş vallahı ellerıne saglık canım

    YanıtlaSil
  12. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyorlar. Sunum güzel olunca sanki tadı daha da güzel oluyor. Senin sunumun da harika.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. MERHABA Canımcım;
    41. Ev sahibemiz olan http://yemekelisleri.blogcu.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ.
    iyi haftalar….
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

    YanıtlaSil
  14. susamcorekotu29.4.09

    eline sağlık harika bir görüntü sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. çok şeker olmuşlar ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  16. yaaa hanifeciğim bu ne hamaratlık hergün tarifler süpersin valla ellerin dert görmesin canım sen kaç kilosun sakın az söyleme inanmammmmm sevgiler cnmmm

    YanıtlaSil
  17. yemekelisleri1.5.09

    tesekkür ederim gene beklerim ellerine saglık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler