YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN


ÇİKOLATALI PASTA
Merhaba arkadaşlar ben geldim bu gün çikolatalı pasta yaptım.Pastamı gönülden gelen tatlar arkadaşıma yolluyorum.Pandispanyam aynı klasik tarifim ,yumuşacık bir tat olduğu için hep aynı tarifi kullanıyorum gerçi bu tatta pandispanya yapabilmek için denediğim tariflerin sayısı bi hayli fazla.
Eğer pasdipanyada ovalet kullanmıyorsanız buradaki tarifimi uygularsanız sonuçtan çok memnun kalırsınız.Ben son yaptığım pastalarda ovalet kullandığım için yine aynı ölçü malzemeri tek farkla hepsini bir arada çırparak yapıyorum.
Eğer midi fırın tepsisinde veya 18cmlik kalıp kalıpta yaparsam pandispanyamı buradaki ölçülerle yapıyorum.
Evet bugünlük benim yazacaklarım bu kadar,Allaha emanet olun.






15 yorum:

  1. Adsız30.4.09

    canım harika görünüyor ellerine sağlık..öptüm..www.missgibi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. Offf pasta süper gözüküyor canım ellerine sağlı:))

    YanıtlaSil
  3. aman allahım yok yaa ben evi senin yanına taşıyorum karar verdimm eee ne demişler komşuda pişer bizede düşer verirsin artık bi tabak ellerine sağlık cnnmm süpersin sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Super olmus pasta, al beni ye diyor... :) Hollandadan selamlar.

    YanıtlaSil
  5. ooo masallah gene dokturmussun mutfakta ablacıgım

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor.Bir dilim kesiyorum.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık,hamarat akadaşım.nefis görünüyor.Ellerine,kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Tarifinizi Yemekelişleri arkadaşın etkinliğinde gördüm. Çok güzel bir görüntü, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel görünüyor.
    Çok beğendim.
    İyi hafta sonları.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. seni mimledim :)

    YanıtlaSil
  11. olmaz ki böylede yapılmaz ki:))
    tatlı krizine girdim işte ne olacak şimdi:P
    ellerine sağlık ablacığımm

    YanıtlaSil
  12. ellerine saglik canimm simdi bu pastaya hayir denilir mi??
    ;)))opuyorum

    YanıtlaSil
  13. Ziyaretin için teşekkürler ,pastan harika görünüyor ellerine,emeğine sağlık.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  14. Adsız13.5.09

    merhaba ben Şirin pastalar süper görünüyor ellerine sağlık sadece ikisini tattım nefistiler eminim diğerleri de çokgüzeldir ellerine sağlık selamlar.

    YanıtlaSil
  15. Şahane bir pasta olmuş,ellerinize sağlık..Kadir geceniz de mübarek olsun..selam ve dua ile.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler