YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

DİKEY PASTA

DİKEY PASTA
Öncelikle hepimize hayırlı cumalar arkadaşlar bugün dikey pasta yaptım.Biraz uğraştırıcı bir pasta.Netten tanıştığımız yorumlarını okuduğum zaman içimin açıldığı arkadaşlarımdan havvanurcum sormuş bu kadar hamur işi yapılan bir evde kilolar ne alemde diye,benim kilom 58-62 arası gidip geliyor.1.68 boya göre iyiyim Allaha şükür ,çevremdeki arkadaşlarımda çok sorarlar ne yapıyonda kilo almıyon diye.
Çok sevdiğim huyum boş durmayı ve oturmayı sevmiyorum.Beş tane boyun fıtığına, arada ziyarete gelen tansiyoma ve kronik kansızlığıma rağmen hareketli bir yaşamım var.Allaha çok şükür halimize Rabbim bu günlerimizi aratmasın diye dua ediyorum.
Uzun dir zaman önce acemi şefte görmüştüm bu pastanın şeklini. Pastam malum ovaletli pandispanya,kreması çok memnun kaldığım tarifim burada,pandispanyayı fırın tepsisinde pişirdim.soğuyunca üç parmak eninde üç parçaya kestim.Kremayı pandispanya parçalarına sürdüm. Bir parçasını kendi etrafında doladım ,diğer parçalarıda yuvarlağıma ekledim.Kenarlarına ve üstünü şantiyla kapladım ,şeker hamuruyla süsledim.Pastamı etkinliğin ev sahibi gönülden gelen tatlar arkadaşıma yolluyorum.



19 yorum:

  1. pembetatlar.blogspot.com24.4.09

    Merhabalr....
    Pastanız çok nefis gözüküyor eminin tadıda harikadır ellerinize sağlık..
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. epey emek harcanmışa benziyor ellerine salık canım.hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  3. oyy oyy hanifecim ne güzel olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. susamcorekotu24.4.09

    pasta zaten şahane de!! ben senin kilona hayran oldum maşallah dedim, hayırlı bereketli cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş ellerine sağlık arkadaşım nasılda becermişin valla hayran oldum sevgiler afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  6. Adsız24.4.09

    eline emeğine sağlık pastan çok güzel görünüyor
    yiyenlere afiyet şifa olsun hayırlı cumalar ..

    bir şey sorabilrimiyim blogunuzda baya bir reklam var onları nasiıl yapıyorsunuz bir karı varmı banada tarif ederseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkür ederimm..sevgilerimle..
    fzehra.blogcu.com

    YanıtlaSil
  7. bu ne hos bir goruntu arkadasim yaa istahim acildi ellerine saglik
    benim arkadaslarimda surekli der bana bu kadar hamur isi yapiyorsun nere gidiyor bunlar diye;)))

    YanıtlaSil
  8. Adsız24.4.09

    kusura bakmayın ben bu işlerin çok acemisiyimde ..kullanıcı adı dediği yere mail adresimimizi yazıyoruz yoksa blog adresimizimi

    YanıtlaSil
  9. canlarım çoook teşekkür sıcak yorumlarınız için,adsız arkadaşım sorunu amlayamadım daha açıklayıcı yazarsan severek yardımcı olmaya çalışırım

    YanıtlaSil
  10. yemekelisleri25.4.09

    ellerine saglık gene beklerim

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık arkadaşım çok ghüzel görünüyor güzel bir hafta sonu dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık canım çok beğendiğim bir pastadır dikey pasta. Seninki de harika görünüyor.

    Sevgler,
    Evren

    YanıtlaSil
  13. Adsız26.4.09

    pastan harika görünüyor canım ellerine sağlık hoşcakal

    YanıtlaSil
  14. Adsız26.4.09

    pastan çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım ziyaretlerin ve yorumların için çok teşekkürler hoşcakal

    fusununmutfagi

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,
    öncelikle ziyaretiniz için teşekkür ederim. Pastanıza bayıldım.Acemi şefte bende görmüştüm ama cesaret edemedim. Ama bende denemek isterim.
    Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş.
    Sık sık görüşmek dileğiyle,
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  16. hanifecim canım ellerine saglık harika olmuş
    41. ev sahibemize olan desteginden dolayı
    bende tşk etmeye geldim sevgiler

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık Hanifecim..Harika,şeker mi şeker bir pasta olmuş:)..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık Hanifecim..Harika,şeker mi şeker bir pasta olmuş:)sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. pastan gercekten cok güzel görünüyor , ellerine saglik. ziyaretin icinde cok tsk.ler yine beklerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler