YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ELMALI KURABİYE

ELMALI KURABİYE P.D.Ç.S.E 40
Yeniden merhaba arkadaşlar bugün elmalı kurabiye yaptım tarifi meleğin marifetlerinden aldım .Tarifte hamura şeker konmuyor ama ben bir dahaki yapışımda biraz eklemeyi düşünüyorum benim elmalı harcımda şekersiz olduğu için biraz tatsız oldu kurabiyelerimi etkinliğe missgibi arkadaşıma gönderiyorum.Ben kek kurabiye yaparken biraz fazla yapıp dipfrize koyuyorum misafir geldiğinde iyi oluyor elimin altında hazır bulunuyor,artık tarife geçeyim.
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvıyağ
yarım paket margarin(ben eritmeden kullandım)
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
4 yemek kaşığı kendi suyuyla pişirilmiş elma (dipfrizde vardı ben onu kullandım)
Un ve kabartma tozu hariç malzemeleri karıştırdım ,aldığı kadar un ve kabartma tozuyla yumuşak bir hamur yaptım bir saat dinlendirdim.
Unlanmış zeminde merdaneyle orta kalınlıkta açtım üçgen parçalara böldüm.Elmalı içten koydum ,sigara böreği gibi sardım.
Tepsiye dizdim ısıtılmış fırında pişirdim ılıyınca üzerlerine pudra şekeri eledim.





8 yorum:

  1. Olsun canım biz dikkate alırız şeker koyma konusunu. Bu arada yine o harika pişilerden yapmışsın yarın sabah ben yine yapacağım ;)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. hanifecim ellerine sağlık kurabiyeler içinde en sevdiğimdir elmalı kurabiye bitane aldım ımmmm çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. kurabiyelerin gülüüüü çok severim

    YanıtlaSil
  5. MERHABA Canımcım;
    40. Ev sahibemiz olan http://missgibi.blogcu.com/ (Necla ) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ.
    iyi haftalar….
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

    YanıtlaSil
  6. hanifecim elerine sağlık bende bayılırım elmalı kurabiyeye afiyet bal şeker olsun gülüm

    YanıtlaSil
  7. Çok sık yapıyorum.Çok seviyorum.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ELMALI KURABİYEYİ ÇOK SEVERİM HANİFECİM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler