YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN



PRATİK PASTA
Merhabalar kendimi özletmeden yine burdayım uzun bir süreden beri yaklaşık 1-1,5 yıldan pasta malzemesi araştırması yapıyorum pasta kalıbı, şeker hamuru,pastayla ilgili aklınıza gelebilecek her şey.
Ben İzmirde oturuyorum burada pasta malzemeleri satan çok fazla yer yok araştırdığım kadarıyla,yada varda ben bilmiyorum lafın kısası internettede uzun bir araştırma yaptım.Alacağım ürünlerin hem kaliteli hemde fiyatını uygun olması gerekir.
Geçenlerde harika bir site buldum ürün siparişlerini email yoluyla veriyorsunuz site sahibi Şule hanım kendisi sıcakkanlı çok şeker bir insan amacı yalnızca ürün satmak değil size elinden geldiğince yardımcı olmak.
Bende sonunda pasta malzemelerimin bir kısmını aldım ama daha sipariş vermek istediğim o kadar çok şey varki sizede tavsiyem siteyi bir gezin pasta kalip çok beğeneceksiniz.
Yaptığım pastaların pandispanyası klasik pandispanyam ,kreması hazır pasta kreması ,pastalarımı missgibi arkadaşıma gönderiyorum.



12 yorum:

  1. rengi muhteşemm.hiç bu renk pasta görmedim harika olmuş yemede seyretlik birşey bu:))

    YanıtlaSil
  2. emegine salık canım bende uzaklarda yaşayan bi manisalıyım pasta malzemelri araştırması bendede bi dert geldigimde izmirden almayı düşünüyorum bu konuda (adresler) yardımcı olursan sevinirim mail yada hotmail adresim sayfamda var kocaman selamlar memeleketime

    YanıtlaSil
  3. ellerıne saglık canım ne guzel gorunuyor renk bencede cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  4. HANİFEMCİMM KIS BU NE GÖRÜNTÜ TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMM KÜBRANIN DEMESİ GİBİ BND BU RENK PASTA GÖRMEMİŞTİM İLK DENEMEN SÜPERR GERSİNİDE GETİRİRSİN İNŞALLAH HADİ AFİYET OLSUN ŞEKERİM

    YanıtlaSil
  5. Adsız16.4.09

    canım ellerine sağlık harika görünüyor. tarifin şimdi yayınlandı. desteğin için teşekkür ederim. tekrar görüşmek dileğiyle. yine beklerim

    YanıtlaSil
  6. canım ablam harika görünüyor malesef bizim burdada pasta malzemeleri bulmak imkansız mail yolula demişsin sepete koy amblemi var kredi akrtı numaralarını vererek sipariş yapmak istemiyorum bu konuyu biraz acarmısın?

    YanıtlaSil
  7. Adsız16.4.09

    ellerin dert gormesin canim
    pastan nekadar cici gorunuyor

    yiyen herkeze afyiet bal seker olsun

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  8. merhaba hanife hanım, pasta cok güzel görünüyor, ellerinize sağlık, bende izmirde oturuyorum, yani oturuyordum:) kendimi hala izmirdeymişim gibi hissediyorumda. gerçi hala cok yakınım izmire şu an kulada yaşıyorum. izmirli blogcular olarak toplanıyoruz arada bir, belki dumuşsunuzdur. sizide aramızda görmek isteriz. bu arada izmirde pasta malzemeler satan bir yer biliyorum, kahramanlarda bake shop var, hatta toplantımızın ilkini orada gerçekleştirdik. oldukça cok çeşit var.bilmiyorum belki duymuşsunuzdur yada biliyorsunuzdur, ben genede söylemek istedim. eğer toplantımıza katılmayı düşünürseniz bana yorum yazarsınız, bende diğer arkadaşları bilgilendiririm. iyi geceler dilerim, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık, renk değişik ve cezbedici olmuş ,şifa olsun hayırlı cumalar sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. siteye bayıldım ya harika şeyler var gercekten
    ellerine saglık pasdtanda harika olmuş tatlım
    ayrıca
    40. Ev sahibemiz olan http://missgibi.blogcu.com/ (Necla ) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

    YanıtlaSil
  11. Çok cici bi pasta olmuş bu:) Ellerinize sağlık..

    Hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  12. selamun aleyküm elinize sağlık pasta gezel olmuş

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler