YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

RENKLİ KURABİYELER

RENKLİ KURABİYELER
Biraz zahmetli ama görüntüsü hoş bu kurabiyelerin ,buradaki tarifi yaptım.Renkli kurabiyeler için üç çay kaşığı toz şekeri çay tabağına koydum kürdanın ucuyla gıda boyası çok az su ilave edip karıştırdım.kurabiyeleri pişirmeden önce rekli şekere batırdım,
Bazılarını elmalı ,kiminide çikolatalı yaptım kurabiyelerimi missgibi arkadaşıma gönderiyorum.


11 yorum:

  1. cicbici nede güzel olmuş ellerinize salık.

    YanıtlaSil
  2. Adsız14.4.09

    canım ellerine sağlık harika görünüyor. tarifin şimdi yayınlandı. desteğin için teşekkür ederim. tekrar görüşmek dileğiyle. yine beklerim

    YanıtlaSil
  3. Kurabiyeler çok cici görünüyor.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hanife iade-i ziyarete geldim ,nefis olmuş bu kurabiyeler.Harika bir fikir olmuş,süslemesi çok güzel.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyelerinizde sitenizde çok şirin olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Adsız15.4.09

    ellerine sağlık kurabiyelerin çok güzel görünüyor yiyenlere afiyet olsun bir tane alıyorum canım sevgilerimle..

    www.fzehra.blogcu.com

    YanıtlaSil
  7. ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  8. /MERHABA Canımcım;
    40. Ev sahibemiz olan http://missgibi.blogcu.com/ (Necla ) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ.
    iyi haftalar….
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

    YanıtlaSil
  9. çok sevimli görünüyorlar,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler