YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

DONDURMA TADINDA MUHALLEBİ

DONDURMA TADINDA MUHALLEBİ
Selam kızlar ben geldim ,bu günlerde banamı zaman çok hızlı geçiyor yoksa herkez içinde aynımı bir bakıyorum haftanın başı bir bakıyorum sonu gelmiş.Neyse Allah sağlık versinde önemli olan o
Bugün benim özellikle yazın çok severek yediğim tatlı tarifimi vereyim dedim.Muhallebimi aynı zamanda P.D.Ç.S.E 43 ev sahibi
asi melek arkadaşıma gönderiyorum.
500ml süt
1 çay bardağı un
1 çay bardağı toz şeker
70 gr margarin
Margarini tencerede erittim unu ilve edip 4-5 dk kavurdum. Daha sonra şekeri ,sütü ilave ettim çırpma teliyle karıştırarak pişirdim.Mikserle biraz çırptıktan sonra kaselere boşalttım.Erimiş çikolatayla süsledim.



9 yorum:

  1. ASİMELEK5821.5.09

    ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK SAOL İSTEDİĞİN KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım ellerine sağlık iyi akşamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  3. elinize saglık hayırlı cumalar olsun

    YanıtlaSil
  4. MERHABA Canımcım;
    43. Ev sahibemiz olan http://asimelek58.blogcu.com/ arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ..
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

    YanıtlaSil
  5. hımm tam yaz tatlısı hafif ve lezzetli ellerine sağlık çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  6. Tamda bu aylar için:)))
    Ellerine sağlık canım..
    Hayırlı cumalar:)

    YanıtlaSil
  7. Benim sütlü tatlılar favorimdir.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. susamcorekotu22.5.09

    yazdığım yorum sanırım gelmedi hayırlı cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  9. sütlü tatlı hastası olarak bu tarif tam deneyeğim türden.
    ellerine sağlık ablacığım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler