YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

İKİNCİ MİMİM

İKİNCİ MİMİM
Canım zehracım çok güzel mim üretmiş benide mimlemiş,sorular benim çok hoşuma gitti şimdi sıra cevaplarda,
1-şu an aklından ne geçiyor?
salı gününe yaklaşık 20 kişilik misafirim gelecek ,en lezzetli ikramları yapmayı düşünüyom.
2-sence çayın yanına en iyi ne gider?
benim gibi hamur işi delisi olan birine her türlü hamur işi uyar.
3-imkanım olsa nereye giderdim?
deniz kıyısında bir lokantaya
4-şu an acunun kutularından 500 milyar sana çıktı ne yapmak istersin?
ev,araba alırdım çocuklarımın eğitimine harcardım,ihtiyacı olanlara yardım ederdim.
5-canın sıkılınca ne yaparsın?
ablam ve bana çok yakın oturan arkadaşıma giderim.
6-en çok kime benzemekten korkarsın?
kötü insanlara benzemekten çok korkarım.
7-2 günlük tatil süren var ve sen bunu nasıl değerlendirmek istersin?
çayım ,çorbamım elime hazır geleceği deniz kıyısında geçirmek isterim.
8-kadınlar erkekler gerçekten ne ister(yani sen ne istersin)
aslında herkesin istediği şeyler ilgi,anlayış,sevgi,saygı......
benden bu kadar görüşmek üzere




3 yorum:

  1. valla sorular tam ablama göre ama cevaplar çok güzelmiş:))
    ellerine sağlık ablacığım:)

    YanıtlaSil
  2. Canım, samimi ve güzel cevaplarınla senin hakkında ne güzel bak fikrimiz oldu, sağolasın, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. CANIM ODULUN HALA SENI BEKLIYORRR!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler