YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN
İLK MİMİM
Çok sevdiğim blogcu arkadaşlarımdan zehranın evine hoşgeldiniz arkadaşım beni mimlemiş,bu benim ilk mimim cevap vermeye çalışayım.
1-Yıl sonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz?
İstemezdim zaten en büyük zenginlik sağlık, benim için hayırlıysa Allah o zenginliği bana bir şekilde verir.
2-Kör ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
İnşaallah hiç bir zaman böyle bir tercih yaşamam illaki seçmem gerekirse sağır olmayı seçerim.
3-Öleceğiniz zamanı bilmek istermiydiniz?
İsterdim yababileceğim her dakikamı ibadetle geçirirdim.
4-Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrensiniz birine söyleyemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
Üzülürdüm.Çünkü bütün tanıdıklarımla helalleşmek isterdim.
5-Eviniz yanıyor siz ve aileniz kurtuldunuz ,son bir kez eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
Okadar çok ki en iyisi saymayayım.Allah hepimizi korusun.
Evet benden bu kadar , ben kimseyi mimlemiyorum,zaten bi çok arkadaşım mimlenmiş.


3 yorum:

  1. çok güzel cevaplar vermişsin:))

    YanıtlaSil
  2. cevapların harikaydı :)))) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. senı yenıden mımledım:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler