YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

RULO PASTA P.D.Ç.S.E 43
Cümlemize hayırılı cumalar arkadaşlar.Bizim evde her zaman severek yenen rulo pastadan yaptım.Pastamı asimelek arkadaşıma gönderiyorum.Kendisine kolaylıklar diliyorum.
Pastanın tarifini daha önce burada vermiştim.Ovalet kullanmıyorsanız buradaki tarifte çok güzel ve hafif oluyor.Krema olarak buradaki kremamdan yaptım ,içine mutlaka çırpılmış şanti eğer şanti yoksa 1-2 kaşık margarin karıştırın .
Bu pastanın tek farkı yeni bir püf noktası öğrendim onu uyguladım sizede tavsiye ederim.Pandispanyayı fırından aldıktan sonra biraz bekletip kremasını sürüp 1-2 dk dinlendirip rulo yapın böylece çok daha kolay rulo yapılıyor, bu püf noktasını
yetur arkadaşımdan öğrendim.Şimdilik benden bu kadar.


19 yorum:

  1. ASİMELEK5822.5.09

    TESEKKÜRLER CANIMMM ELLERİNE SAĞLIK TEKRAR BEKLERİM NEFİSSS GÖRÜNÜYOOO TARİFİN SİVASTAN KUCAK DOLUSU SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık,çok lezzetligörünüyor arkadaşım...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar muntazam olmuş sarılışı bile:))
    tatlı krizim tuttu tutacak
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Mmmm gerçekten çok güzel olmuş. En son rulo pasta denememde pandispanyalar kırılmıştı, bu süper. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. hanifecim hep asimelek eyoluyoorsun olmuyo ama bzim canımız yokmu:))şaka bi tarfada muhteşem görünüyor hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  6. mmm... birde muzlu olani da cok seviyorum ben.. elinize saglik.. sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  7. canım görüntü mukemmel tadına bakmaya hacet kalmadı valla canımda istemedı degıl yanı çıksam iyi olacak afıyet olsun sıze

    YanıtlaSil
  8. ayyy cok guzel gorunuyor masallah
    bu arada nasıl guzel kıvırmıssınız kekını oyle:))) ben hayatta boyle guzel tuturamam

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım çok güzel :))

    YanıtlaSil
  10. GÖRÜNTÜ MUHTEŞEM ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK.. BU ARADA SİZİ ÇOK ÖZLEDİM...

    YanıtlaSil
  11. ellerine saglik canimm hatirlattigin iyi oldu yapmayali uzun zaman olmustuu sevgiler canimm

    YanıtlaSil
  12. Yine döktürmüşsün hanifem.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  13. hanifecim pasta hazır gibi harika olmuş.içerisine süt fikrinide çok tutum.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Püf noktası için teşekkürler.Çok işe yarıyor, bu denenmiş şeyler.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  15. MERHABA Canımcım;
    43. Ev sahibemiz olan http://asimelek58.blogcu.com/ arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ..
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar güzel çok severim.
    Harika görünüyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Bu ne harika pasta,eminim çok lezzetlidir,görünüşü de nefiss..

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkürederim canım, seninde ellerine sağlık, güzel bir hafta dilerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. ellerine saglik, nefis gorunuyor!! hollandadan sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler