YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ŞEKERPARE


ŞEKERPARE VE P.D.Ç.S.E 42
Merhaba arkadaşlar hepimize sağlıklı ,mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum.Malum dün anneler günüydü bütün annelerin geçte olsa anneler gününü kutluyorum.
Acaba diyorum böyle günlerin olması mı güzel olmamasımı.,
bir tarafım böyle özel günlerde huzur evlerinde kalan başka zaman aranıp sorulmayan anneler,babalar hiç değilse böyle zamanlarda aranıp soruluyor.,
diğer bir yanımda annesini,babasını kaybedenler ,gurbette olanlar böyle özel günlerde daha çok üzülüyor diye düşünüyor.
Neyse bizde dün kayınvalidemlerdeydik,giderken birde tatlı yapayım dedim.Övünmek gibi olmasın ama şekarparelerim oldukça beğenildi.
Tatlımı aynı zamanda etkinliğin ev sahibi arkadaşım tarif dünyasına gönderiyorum.
Eğer sizde fazla kıtır olmayan tatlılar seviyorsanız bu tarif tam size göre.,
1 paket margarin
2 yumurta akı
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı şeker
1/2 paket kabartma tozu
un
Aldığı kadar unla bütün malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur yaptım.Şekil verip tepsiye dizdim ,yumurta sarısı sürüp çatalla üzerlerine biraz bastırdım.Isıtılmış fırında pişirdim.
Sıcak tatlıya soğuk şerbeti döküp ağzı kapalı bir şekilde dinlendirdim.



16 yorum:

  1. evet canım seninde dedigin gibi böyle günler olmasın kutlanmasın. annesini babasın seven evlat her zaman arar sorar özel gün beklemez evladını kaybetmiş anneler ,annesini kaybetmiş evlatlar hiç anne olamayanlar yada gurbette olanlar bu böyle uzayıp gider.çok leziz görünüyor ellerine salık canım.

    YanıtlaSil
  2. CANIM ELİNE SAĞLIK YİNE BEKLERİM

    YanıtlaSil
  3. çok severimmm

    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. annesi olmayan çocuklar çocuğu olmayan anneler için zor bir gün.
    aslında hiç olmamalı böyle bir gün.
    biz annelerimizi böyle günlerde mi anacağız sadece.
    tarifin çok güzel görünüyor ablacığım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. dusuncene kesınlıkle katılıyorum
    anneler gununde bende annesını kaybetmıs ocukların nasıl buruk olacagını dusundum bır cocukda bızım evde vardı esım kac yıl olmasına ragmen hala annler gununde cok buruk oluyor :((
    bu arada tarıfın cok guzel gorunuyor ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar canım seninde tüm annelerin de anneler günü kutlu olsun...
    Şekerpare çok nefis ellerine sağlık.
    Birtane aldım gidiyorum sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım şeker pareler
    gelin beni yiyin diyor..

    YanıtlaSil
  8. elinize saglik guzel duruyor... Anneler gununde kimileri annelerine sariliyor kimileri ise fatihalar gonderiyor... sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  9. Ya bunlar hainlik.Ben rejimdeyim arkadaşım :((
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. çok severim şekerpareyi.eline sağlık..

    YanıtlaSil
  11. ellerine saglik canim yaa uzun zaman olmustu yapmayaliii nasilda cekti canimm birini aldim gidiyorum derkennn birtane daha aliverdimm;))))

    YanıtlaSil
  12. Hanifecim,Eline koluna sağlık.İmrenerek bakıyorum bu aralar.

    YanıtlaSil
  13. canım hanifem inan bende sizleri çok özledim.aslında bu ayrılıkla senin gibi ne kadar iyi dostlarım olduğunuda öğrendim.iyiki varsınız..
    neyse tatlı harika olmuş.ellerine emeğine sağlık..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. MERHABA Canımcım;
    42. Ev sahibemiz olan http://tarifdunyasi.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ..
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

    YanıtlaSil
  15. düşüncene katılıyorum canım.bir yanda yılda birkez ziyaret edilen huzur evleri var diğer tarafta o taraftayım ben annesi olmayan belkide hiç görmeyen ne bileyim işte yada yeni kaybetmiş olan acısı çok taze olanlar için çok üzücü bir hfta.rklamlardaa ürünlerini iyi değerlendirilmesi için hertürlü duygu seli yaşatacak duyurular söylemlerde tuz biber oluyor üzerine.......

    tatlınız bir harika kayınvalidenizde çok mutlu olmuştur eminim.
    sonuçta onlarda bizim annelerimiz

    YanıtlaSil
  16. hanifecim hazır gibi olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler