YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

BROVNİ


BROVNİ

Merhaba arkadaşlar bu gün sizlere mutlaka deneyin diyeceğim bir tarifle karşınızdayım.İki gün arka arkaya yapıldı bu tarif ,yemek zevki melda arkadaşımızda gördüm bu tarifi, ben biraz ölçüleri değiştirdim.
3 yumurta
2 su bardağı şeker
2 su bardağı süt
yarım su bardağı sıvıyağ
2 paket kabartma tozu
2yemek kaşığı kakao
11-12 kaşık un
Önce şeker ,yumurtayı çırptım,un ve kabartma tozu dışındaki malzeleri karıştırdım.
Bir su bardağı karışımdan ayırdım,un ve kabartma tozunu ilave ettim.Yağlanmış tepsiye döktüm,ısıtılmış fırında pişirdim.Ayırdığım sıvıdan brovninin üzerine gezdirdim.



14 yorum:

  1. CNMM ELLERİNE SAĞLIK SÜPER GÖRÜNÜYOR AFİYETLER OLSUN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık çok severim aldım bir dilim kahvemin yanına:))
    Mutlu hafta sonları

    YanıtlaSil
  4. hımmm cok guzel gorunuyor ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyo acıktım yaa :)) ellerine sağlık hanife ablacım

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Kakao veya cukulatali herseye bayilirim... Ellerine saglik.... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  10. eline sağlık canım.nefis olmuş nefis..

    YanıtlaSil
  11. eline sağlık şifalar olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  12. cok guzel gorunuyor ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  13. SA.Hanifem ellerine sağlık yanında dondurma ile ne güzel yenir..sevgiler.A.E.O

    YanıtlaSil
  14. ellerine saglik canimm hmm bir dilimcik alabilirmiyimm cook severimdee;))
    sevgilerr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler