YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN
ÇİKOLATALI TART VE UN KURABİYESİ
Selamlar arkadaşlar ,sıcak filan dinlemedim girdim mutfağa tart ve kurabiye yaptım.
Geçen gün yaptığım tart hamurunun aynısı ama bu sefer margarini eklemeyi unutmadım.Üzerine çırpılmış şantiyle kapladım.Rendelenmiş bitter çikolataylada süsledim.

Bunlarda klasik un kurabiyelerim sadece tek farkları üzerlerine kakaoya batırılmış çatalla bastırdım.Allah nasip ederse pazar gününe pasta yapmayı planlıyorum ,bakalım benim sağım solum pek belli olmaz neyse benden bu kadar hoşçakalın.



15 yorum:

  1. Canım sıcakta olsa soğukta olsa biz blogcuları tutana aşkolsun:))
    Ellerine sağlık her ikiside nefis gözüküyor..

    YanıtlaSil
  2. sıcak mıcak dinlemeyiz biz değilmi hanifeciğim.İyi yapmışsın.ellerine sağlık.ikisi de nefis.yanında 1 bardak sıcak çayla..mmmm nefis...

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık nefis görünüyor.. ben hep meyveli yapıyordum bir kerede böyle deniyeyim.. iyi fikir.. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. anam bunlar ne böle tablo gibi maşalah canım ellerine sağlık canımmmmmı çektirion ama bn evde böle şeler yapmıomki kilo sorunum var (((

    YanıtlaSil
  5. çok çok güzel arkadaşım.ellerin derte görmesin.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. muhteşemler doğrusu tarta bayıldımmmm.

    YanıtlaSil
  7. afıyet olsun canım kurabıye çok muthiş duruyor balşeker olsun

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım:))yine döktürmüşsün:)

    YanıtlaSil
  9. Hanifecigim cikolatali tart ve un kurabiyesi nefis gorunuyor ellerine saglik canim gece gece nasida canim cekti:)))gelsin kilolar:))
    sevgilerimi biraktim.

    YanıtlaSil
  10. Selamlar hanife hn tart ve kurabiyeler harika görünüyor pastanızıda bekliyorum:)ellerinize sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. İkiside enfes görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. her ikiside nefis gorunuyor ellerine saglik arkadasimm...
    ben sicak mevsimini daha bi seviyorummm, hic mutfaktan cikasim gelmiyor burda pek mevsimleri dolu dizgin yasamak mumkun degil canimm ama blogcu oluncada ister yaz ister kis mutfaktayizzzz;))
    sevgilerimlee

    YanıtlaSil
  13. HER İKİ LEZZETDE NEFİS GÖRÜNÜYOR ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK..
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürederim canım, seninde ellerine sağlık, pehsi çok güzel görünüyor, güzel bir gün dilerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. ellerin dert görmesin blog aleminin en becerikli ablası,
    çok nefis görünüyor hepside
    sevgilerle kal ablacığım çok öpüyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler