YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

Merhaba arkadaşlar herkezin bildiği gibi bu gün babalar günü, nedendir bilmem ama anneler günü gibi ses getirmiyor babalar günü .
Bu gün arkadaşlarımın bloglarını gezdim,şunu iyice anladımki anneler günüde babalar günüde olmamalı bence ,zaten günümüzde özel günler ticari amaç güdülen günler oldu.
Böyle günlerde annesi olmayanlar babası olmayanlar ,evladı olamayanlar yada anası babası olupta evlatlarına gerçek anlamda analık babalık yapmayanlar ,gurbette olanlar ,velhasıl kelam böyle günler çok daha acı verici onlar için.
Evlat olarak zaten hayırlıysa insan her zaman arar sorar bir güne sığdırmaya ne hacet Rabbim cümlemize iyi evlat iyi anne baba olmayı kısaca iyi insan olmayı nasip etsin.



15 yorum:

  1. amiin canım gerisi laf zaten.Dediğin gibi en azından bir gün hediyeleşmeyi sebeb kılan bir gün olması şu kriz günlerinde belki biraz hareketlenmeyi sağlayan bir olay .Kimileri ticari desede sonuçta bütçe diye birşey var aşmadan hareket edilirse hoşluklar yaşanır sevdiklerinin ve ailenin güzel günü kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Amin canım inşlh...
    Mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
  3. SA.Hanifem çok doğru içimden geçenleri yazmışsın adeta ticari amaçlı saygının,sevginin sınırımı konulur.sevgiler canım.A.E.O

    YanıtlaSil
  4. haklısın ablacım biz kutlamıyoruz böyle günleri ben birgün anne değilim eşimde birgün baba değil.saygılar

    YanıtlaSil
  5. aminnnnnnnnnnn,ne kadarda doğru yazmışsın arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. aminnnn... Dedigin gibi, kucuk yetim cocuklar cok etkisinda kaliyor bu hallerin... Ben sinifta anneler ve babalar gunu ile ilgili aktiviteler yaparken kesinlikle bir iki ogrencimin agladigini goruyorum, uzuyoruz... medinem

    YanıtlaSil
  7. Bende sana katılıyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. her anneler ve babalar gününde içim sızlar ama olanların hakkınıda yememek lazım varken kıymetini bilsinler
    tüm sevdiklerinizin babalar gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  9. aminnn cnım ben babama mektup yazdım başka bişey almadım herzaman alıyorum sadece babalar gününde almıyorum onu bir güne sığdıramam benn benim için herzaman babalar ve anneler günü onlara dünyalar feda sevgiler cnmmm kib öpüldün

    YanıtlaSil
  10. keşke olsalardı yanımızdada, yine bir gün değil,
    bin gün keyfi alem yapabilseydik..
    her günü özeldi benim için
    sevgiler sevgili hanife...

    YanıtlaSil
  11. aminnnnnnn

    sağlık ve sıhhatle ömürler diliyorum babalara

    dünyadan göçenlere de Rahmet diliyorum

    YanıtlaSil
  12. dediklerine katiliyorum,bence sadece ticari amacli bir sektör olustu bu günler icin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. canım nekadar doğru söylemişsin.sana katılıyorum.anne ve babamıza hayırlı evlat olmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  14. sanada bol dualı gecelr dılerım allah kabul eder inşallah

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler