YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

MİM

MİM
Selamlar arkadaşlar yeni mimle karşınızdayım,yaşı küçük( en azından bana göre ben 40 doldurdum )ama MaşaAllah kendisi yaşının çok üzerinde aklı başında blogcu kardeşim Zeynebim beni mimlemiş.Bende seve seve cevaplıyorum.
1-Kullandığınız Parfümün Markası?
Eşimin doğum günümde hediye aldığı Mood diye bir parfüm kokusu çok hoşuma gitti.
2-Kullandığınız Kremin Markası?
Öyle özel kullandığım bir kremim yok sadece kışın ellerim çatlamasın diye Arko kullanırım.
3-Şu an okuduğunuz kitabın adı?
Herkeze tavsiye edebileceğim Muhammed Bozdağın Ruhsal Zeka kitabı.
4-En son satın aldığınız 3 ürün nedir?
Dün baharatçıdan pudra şekeri,krem şanti ve gül hatmi aldım.
5-En çok sevdiğiniz 3 dizi film?
Son zamanlarda hemen hemen bütün dizileri uzatalım diye suyunu çıkardılar.Önceleri seyrettiğim Yaprak dökümü ,Canım ailem,Annem.
Evet mim cevaplama işimi bitirdiğime göre arşivden resim yayınlayım.


Canım tatlı istediğinde çok sık yaptığım pudingim.




12 yorum:

  1. Canım mutlu pazarlar...
    Pizzaya bayıldım özelliklede tart kalıbı harika bir fikir ellerne sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  2. selam ve sevgilerimi iletmeye geldim derken birazda seni tanimis oldum.. medinem...

    YanıtlaSil
  3. ayy ablacım ne güzel cevapmalışsın:))
    ben haber vermeyi unutmuşum mimledim sizi diye gelip:)))
    bu arada pizzan muthiş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. mım supermıs cevaplar daha guzelmıs ama ben karısık pızaya bayıldım ellerıne saglık super gorunuyor

    YanıtlaSil
  5. pizzayı alıp kaçtım teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglik canimm ben hafif olanini pudingi alip gidiyorumm;))

    YanıtlaSil
  7. Önce karışık pizza arkasından da tatlı mı tatlı enfes gözüken bir puding lütfen:)) Ellenize sağlık, min de çok güzeldi teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. mimin çok samimi olmuş canımcımm sonracımada pizan muhteşem banada yaparmısın)))

    YanıtlaSil
  9. her ikiside harika ellerine sağlık cnm
    sıcacık sevgilerle

    YanıtlaSil
  10. Puding harika görünüyor.
    Mimlede tanımış olduk seni.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. HER İKİ LEZZETDE NEFİS GÖRÜNÜYOR ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK..
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler