YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

MİMLENDİM

MİMLENDİM
Hayırlı cumalar arkadaşlar ,rana arkadaşım beni fi tarihinde mimlemişti zaman bulup ancak cevaplayabiliyorum .Bilmiyorum banamı zaman çok hızlı geçiyor yoksa herkezemi aynı,ne diyelim Rabbim zamanımızı en iyi geçirenlerden eylesin.
Mimimizin konusu ıssız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey nedir.
1-Bol miktarda su ve yemek
2-cep telefonu umarım çeker
3-Ağrı kesicilerim
Gerçi Allah muhafaza öyle bir şey olmasın 2-3 gün orda kalırsam kafayı yiyeceğim için hiç bişey lazım olmayacak.
Şimdi önceden yaptığım bir iki tarif ekleyim.

Klasik kek hamurundan yaptığım kalpli kalıpta pişirdiğim benekli kek
buda arkadaşımın ricası üzerine kermez için yaptığım şekerpare hamurundan kalburastılarım .




10 yorum:

  1. Ellerine sağlık ikiside enfes görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. ay su altakıne bayıldım kesınlıkle cok guzel gorunuyor hatta bıttım dıyebılırım :)

    YanıtlaSil
  3. ıssız bir adaya düşersen yanına sadece beni al ablacığım:))
    kalburabastı tatlısını bilen birilerini görmek beni çok sevindirdi.
    o tatlıyı sadece babannem yapar sanıyordum:))
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. kıs ablacım adaya düşersen bnd al sen bize mama yaprsın bizde yerizz)) kuboşta resim yapr bende ne zaman kurtulcaz burdan die bolca aglarımm))kekeler kalburabastılar ohhh olsda yesemm aklım fikrim yemekte sonra kilo şikayetlerim hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık her ikiside nefis gözüküyor hayırlı cumalar:)

    YanıtlaSil
  6. kalburabastıdan aldım ohh çok güzel ben şerbetli tatlı hastasıyım sütlüleri hiç sevmem ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglik canim her ikiside bir harika..
    bu aralar canim o kadar tatli cekiyorki
    hafta ici kesinlikle bende yapicam;))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. birde verdigin tatlilardan al... hep beraber yeriz... kimi zaman insan kendini kalabalikta bile yalniz bir adada hissediyor.. medinem

    YanıtlaSil
  9. cevapların çok hoşuma gitti.özellikle de son cümlen!tatlı da kekte enfes.ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. hanıfecıgım kaçırdıgım tarıflerı aladım ohh bolca tatlıya doydum hepsı süper tabi kalmamıştır bana artık bundan sonra kileri kaçırmayım ziyaretlerınede cok mutlu oldum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler