YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ORTAYA KARIŞIK




Merhabalar huzurlu ,sağlıklı hafta sonları arkadaşlar bu gün ilk yazacağım konu dün yaptığım pastam,bu sefer yaptığım şeker hamuru çok güzel oldu ve çok kolay açıldı.
Bu pastayı ablamın doğum için yaptım ,pandispanyam her zamanki tarifim,kremada öyle tarifleri burada.
Yapmak isteyen için şeker hamurundan biraz bahsedeyim.Bimde satılan marsmalovlardan aldım.Ben şeker hamurunu az yaptım çünkü durdukça sertleşiyor.
Paketin 1/4 kadarını benmari erittim.1 yemek kaşığı kadar su koyup karıştırdım,biraz pudra şekeri ilave edip kaşıkla karıştırdım.Daha sonra aldığı kadar pudra şekeriyle ele az biraz yapışan bir hamur yaptım.Üzerine margarin sürüp iki tane buzdolabı poşetine koyup bir gece oda ısısnda beklettim.Ertesi gün kullandım.
Ben daha önceden yaptığım şeker hamurundan hiç memnun kalmamıştım ,çok zor açılıyordu,size uyguladığım püf noktalarını söyleyim sizde daha önceden benim olduğum gibi sinir olmayın.
1-Şeker hamurunu eritirken çok fazla eritmeyin.
2-Hamuru yaparken ele yapışmayan hamur değilde ,hafif ele yapışan bir hamur olsun.
Geçenlerde blogları gezerken gamzeli anneye uğradım,fikri mühim diye bir site varmış ,bende biraz inceledim ,yeni ürünler denemeye meraklıysanız üye oluyosunuz size denemelik ürünler gönderiyolar, sizde ürünü kullanıp fikrinizi bildiriyorsunuz.Ben sitenin adresini BURAYA yazıyorum ilgilenen arkadaşlar tıklarlarsa detaylı bilgiye ulaşırlar.Canlar benden bu kadar hoşçakalın



17 yorum:

  1. Canım çok açık anlatmışın tşklr...
    Pastan harika gözüküyor canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ablanın dogum günü kutlu olsun mutlu ve huzur dolu yaşları olsun inş.. pastanda harika olmuşş bnm ablam olurmusun))

    YanıtlaSil
  3. canım ne kadar hoş bir pasta.tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Hanifeciğim sonunda şeker hamurunda istediğin kıvamı yakalamış olmana sevindim. Kİmbilir ne harika pastalar daha yapacaksın.
    Sevgiler,
    Esra

    YanıtlaSil
  5. ablanin dogum gunu kutlu olsun canim... ben hic yapmadim sekerli hamur ama ince noktalari aktarman yapacak olan arkadaslara ins. fa ydali olur... eline saglik ayrica.. sevgilerimi iletiyorum medinem

    YanıtlaSil
  6. tebrikler arkadaşım ablanıza mutlu yıllar diliyorum.geçenlerde bende yapmaya çalıştım ama tam bi fiyasko olmuştu :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık Hanifecim çok şık bir pasta olmuş..
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  8. ABLACIĞINA NİCE SENELERE ABLACIM.. SAĞLIKLA SIHAATLE GÜZEL BİR ÖMÜR GEÇİRMESİ DİLEĞİYLE İNŞALLAH...
    PASTAN NEFİS GÖRÜNÜYOR HERZAMANKİ GİBİ .. ELLERİNE SAĞLIK..
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  9. ablanin dogum gunnu kutlu olsun canim nice mutlu saglikli yillar gecirmeniz dilegiylee..
    ellerine saglik canim harika bir pasta olmuss nefis..

    YanıtlaSil
  10. İnce ayrıntılar için teşekkürler.Tecrübe edinmiş oluyoruz.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ablanızın doğum günü kutlu olsun nice yıllara inş pastadan bi dilim aldım nefis.sevgiler

    YanıtlaSil
  12. pasta harika gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. pastan nefis hanifeciğim.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. GÜNAYDIN CANIM.PASTA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK.AH BİRDE BEN CESARET EDİP DENEYEBİLSEM.ABLANIN DOĞUM GÜNÜNÜDE KUTLARIM NİCE YILLARA...

    YanıtlaSil
  15. yaa bana bi haller oldu acaba buara yoğun kullandığım ilaçlardanmı! allah allah sanki ben buraya dün yorum yazmıştım hem doğum günü kutlaması hem pastanın muhteşem görüntüsüne dair hemde seni mimlediğimi haber vermek içindi aaaa geri geldim bugün baktım acaba yorumumu aldınmı diye yorumlarda yok yorumum acaba ben yazdım zannedip yazmadımmı? yoksa yazdımda sistemmi almadı hayret bişey bi paronayam eksikti canım neyse mimledim seni haberin olsun çok öpüldün pasta muhteşem havvanurun dediği gibi ablalığa veya kardeşliğe benide kabul edermisin :)))

    YanıtlaSil
  16. Pasta cok guzel olmus, bir turlu beceremem boyle pasta yapmayi. Yakinda denemelere baslayacagim insallah:) Hollandadan sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba. Pastanı çok beğendim, ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler