YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

RULO TATLI

Selam kızlar ben geldim sıcak diye mutfaktan elimi ayağımı çektim zannetmeyin.Biraz önce yaptığım çook pratik bir tatlı tarifi vereyim dedim ,daha doğrusu ben değilde yetur arkadaşım versin.Ben denedim çok pratik ,biraz ev baklavasını andıran bir tadı var tavsiye ederim.

Bunlarda geçen gün gelen misafirlerim için yaptığım sade kek,tahinli ve sade açmalar.

Bu menüdeki patates köftelerinide evde kalmış haşlanmış patatesleri değerlendirme amaçlı yaptım.

Bu tatlılarıda geçen gün ebru akın arkadaşımızın bloğunda görmüştüm oda yemekteyiz yarışmasında görüp yapmış,biraz zahmetli bir tatlı yada ben tembelleştim.
Evet benden bu kadar şimdiden cumanız mübarek olsun .



15 yorum:

  1. abla ne yaptın sen böyle yaa hepsini alıp kaçtım karnımda gurulduyordu vallla :)

    YanıtlaSil
  2. canım maşallah.becerikli hanımsın vesselam.selamlar ve sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Akşam akşam yemekleri görünce bir hoş olduk:))))sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Canım hepside nefis olmuş ellerine sağlık ...
    Karnım acıktı:)

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden nefis olmuş hangi birini yesem karar veremedim hepsi bnm olsunnnn hayırlı gece ve cumalarrr

    YanıtlaSil
  6. cnmm arkadaşıımm ben yokken nelerde yapmışsın ellerine sağlık afiyetler olsunn sevgiyle kal canım

    YanıtlaSil
  7. CANIM ELLERİNE SAĞLIK SEN HİÇ BOŞ DURURMUSUN BAK YİNE DÖKTÜRMÜŞÜN ÇOK GÜZELLERRRR:))

    YanıtlaSil
  8. Maaşallah, süper ikramlar, ellerine sağlık, afiyetler olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. hayırlı cumalar .herşey çok güzel görünüyor .yiyenlere afiyet olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım hepsi harika görünüyor..
    sana da hayırlı cumalar..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. gerçekten hepsi birbirinden güzel. ama ben köfte ve patates tabağını aldım:) haberin olsun.

    YanıtlaSil
  12. Hepsi ne kadar güzel görünüyor böyle.
    Bayıldım.

    YanıtlaSil
  13. canım hoşgeldin ohh dolu dolu gelmişin canımı tatlı isteddin bak krizim tuttu

    YanıtlaSil
  14. hepsi birbirinden lezzetli olmalii..
    ellerine saglik canimmm
    mutlu haftalarr

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler