YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN
HANİFE GEZİDE
Selamlar arkadaşlar ben geldim,uzuuuun bi aradan sonra en azından bana çok uzun gelen aradan sonra merhaba hepimize hayırlı cumalar.
Düşündük taşındık bu sene kaplıcacaya gidelim dedik ,afyon kaplıcalarına ,aradık dört günlük rezervasyon yaptırdık.Birde sorduk internet varmı diye ,kablosuz internet varmış bende bi sevindim bi sevindim hem canım sıkılmıcak hemde bloğumdan ,arkadaşlarımdan uzak kalmıcam.
Pazar sabahı düştük yola neyse gezme kısımlarına tek tek yazıcam Allahın izniyle İnşaAllah ,bi gittim internet hak getire bir ağır ,üstüne üstük dakka bir kesiliyor nasıl hayal kırıklığına uğradım yapçak bişi yok idare edicez dedim bu yüzden pcden uzak yaşadım.Şimdi neler yaptığımı sırayla anlatayım.

Öncelikle eşyalarımızı hazırladık pazar sabahı düştük yola önce manisadan geçtik zaten bildiğim bir şehir manisa iki sene önca kurşunlu kaplıcalarında kalmıştık.Bir sürü foto çektim içlerinden iyi çekebildiklerimi yayınlamaya çalışayım.
İkinci geçtiğimiz şehir uşak ,daha sonrada afyon nihayet vardık ,böyle kısaymış gibi yazdığıma bakmayın dört saatte anca varabildik.Neyse Allahın izniyle eşyalarımızı yerleştirdik.
Kaldığımız kaplıcadan görüntüler.
Diğer yaptıklarımıda bi dahaki yazımda yazayım bu gün küçük oğlumun doğum günü gidip bi şeyler hazırlamam lazım en kısa sürede dönerim İnşaAllah
.


11 yorum:

  1. sefan olsun canım ne güzel eğlenmişsinizdir diyer yazılarınıda bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. oooo hanife ablamda tatildeymiş bende nerelerde diyordum iyi eğlendiniz inş ablacım.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım ne güzel keyfini çıkart:)))
    Mutlu tatiller hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  4. Bende merak etmiştim seni. Hoşgeldin. Tatilin keyifli geçmiştir inşallah ablacım. Oğlunun doğum günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  5. hoş geldiz özlettiniz oh ne güzel dinlenmiştirsiniz oglunuzunda doğum günü kutlu olsun hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  6. canım hoşgeldin.. yeni güzel bir tatil yapmışsınız.. oğlunuzun doğum günü şimdiden kutlar iyi ki doğudun diyorum:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. adını hatırlayamadım ama geçen 2 yıl önce bi dostun ısrarıyla afyonda bi kaplıcaya gitmiştim allahtan 1 gece kaldık hiç beyenmemiştim umarım seninkisi güzelmiştir.kurşunlu ise bize çok yakındı hafta sonlar gittim yer neyse çok konuştum canım sefalar olsun oluşunyeni yaşı hayırlı olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. ohh nede ıyı olmuş saglık ve tatıl bır arad olmuş bu arada pastayı buyuk yap bızde isterizz

    YanıtlaSil
  9. kız ev ortam güzel gözüküyor sefan olsun dinlen bolca oglunun dogum günü kutly mutlu olsun sağlıklı başarı nice yaşlara hayırtlı akşamlaa

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel dinlenmişsindir,oğlunun da doğum günü kutlu olsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. pasta süper duruyor nıce yıllara küçük bey

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler