YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

HANİFE GEZİYOR 2 VE DOĞUM GÜNÜ
Yeniden merhaba arkadaşlar dün oğlumun doğum günüydü ,yol yorgunluğu ve üzerine bir dünya işim vardı ama pasta yapmadanda olmazdı.
Bende kolları sıvadım girdim mutfağa çok güzel olmasada idare eder bir pasta yaptım.Pandispanyası çok hafif oldu.Dahada öncede yaptığım klasik pandispanya tarifim yalnız bu sefer süt yerine su kullandım ,ama süt kullanınca daha yumuşak pandispanya oluyor.

Kaplıcadayken ikinci günümüzde Eskişehirdeki Battal Gazi Hazretlerinin külliyesini ziyaret gittik.
Kabri çok büyük bunun için iki rivayet varmış.Bir tanesi boyu çok uzunmuş ,diğer rivayette manevi büyüklüğünü anlatmak içinmiş,sebebi her nedir bilemem ama Rabbim şefaatlerini üzerimize daim eylesin.

Birde arkadaşlar Sincandaki müslüman kardeşlerimiz için dua edelim bu zulüm bitsin diye Allahım bazen kendimden utanıyorum ,müslüman kardeşlerimiz katlediliyor ben burada hiç bişey olmamış gibi geziyorum ,eğleniyorum Allahım bizi affet onlarada yardım et AMİN....



11 yorum:

  1. Canım pastan nefis gözüküyor ellerine sağlık..
    Oğluşununda doğum günü kutlu olsun ....
    Mutlu hafta sonları

    YanıtlaSil
  2. Prensinin dogumgünü kutlu olsun..
    Rabbim saglikli ömürler versin..
    Pastan harika olmus, bembeyaz.. Gel beni ye diyor :))

    YanıtlaSil
  3. SA.Canım,oğluna RABBİM,sağlıklı imanlı hayırlı ömürler versin amin..çok haklısın bir yanımız gülsede öbür yanımız ağlıyor müslümanın imtihanı büyük ödülüde büyük dua etmekten başka yapacak birşey yok RABBİM çekemeyeceğimiz yükle imtihan etmesin müslümanları amin..sevgiler..A.E.O

    YanıtlaSil
  4. hoş geldin evine ablacım pasta nefis olmuş her zamankli gibi uygur türklerine bnd çok üzülüyorumda birey olarak duadan başka yapacagımız bişi yok sanırım devletler arası bişi siyasi meseleler gibi kardeşlerimize rabbim yardım etsin müslüman olmak her yede zor işte yabancı ülkelerde horlanmak gibi((((

    YanıtlaSil
  5. Hanife abla pastan çok güzel ellerine saglık ALLAHım tüm müslümanların yardımcısı olsun savaş diye birşey olmasa dünya ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
  6. pasta muhteşemm ablacığım.
    oğluşunun doğum günü kutlu olsunn nice hayırlı ömürler yaşasın sevdikleriyle.
    bu arada tüm darda olan müslüman kardeşlerimize Rabbim yardım etsin.
    dua edelim hep inşallah.
    ablacığım paketini yolladım inşallah eline geçer yarına

    YanıtlaSil
  7. ALLAH uzun ömür versin oğlunun doğum günü kutlu olsun.
    pasta harika görünüyor.
    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Pasta çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. TEBRİK EDİYORUM.
    BAHTI AÇIK OLSUN...
    SAĞLIKLA KEYİFLE BOL ŞANSLA GEÇECEK BİR ÖMÜR DİLERİM.
    SVGLR.

    YanıtlaSil
  10. hayırlı yaşlar diliyorum oğlunuza Rabbim yardımcıları olsun dualarımız oradaki kardeşlerimizle..
    banner resmi ne kadar güzel..çok beğendim..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı mutlu güzel yıllar inşallah oğlunuza :)
    -----
    doğru söylüyorsun hanife insan hiç değilse saygılı davranmalı laiklik bu aslında ama hiç kimse gerçek manasını düşünmüyor ezbere bir laiklik almış başını gidiyor

    ancak başkalarına da saygı gösterenler medeni olarak değerlendirilir zorba bir tavırla hareket edene medeni denmez .Zorba tavırlarıyla bizi geri zamanlara taşıyor bu insanlar

    Mehmet Akif ne güzel demiş :
    "Medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar"diye.ileriyi görmüş sanki üstad.

    Allah yrdımcımız olsun !

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler