YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

MİM


MİM

Merhabalar arkadaşlar sabahın altısında bloğuna yazı yazan başka biri varmıdır benim gibi acaba,uykum kaçınca bende pc nin başına oturdum.
Çok sevdiğim blogçu arkadaşlarımdam zehram ve zeynebimin kardeşi tarık blog açtı,benim tarık yaşlarında oğlum olduğu için onuda oğlum gibi görüyorum ,sevgili tarık beni mimlemiş şimdi bende elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım.
1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
Rabbim bize bağışlasın iki oğlum ve hayat arkadaşım
2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
Kitap okumak
3-YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
İstanbul,Konya ,Bursa
4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?
Sevdiklerimi kaybetme korkusu
5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
Kahverengi,sarı,siyah,beyaz,krem


10 yorum:

  1. cevaplar çok güzeldi kıs mimimlerin yakınları kaybetme korkusunu yıllarca bnd yaşadım aştım ama hiç korkma pozitif düşün herşey güzel olsun güzel insanseni seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Canım cvp ların çok güzel olmuşş sevgiyle kal:))

    YanıtlaSil
  3. ABLACIM BEN GELDİM SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM!!!!!

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar. Öncelikle güzel calismanizdan dolayi sizi tebrik ediyorum. Ben pempetatlarin blogunda farkinda olmadan ADSIZ olarak yorum yapan blogdasinizim. Pembetatlara yaptigim yorum yanlis anlasildi ve bunun icin özür yazimi yazdim. Ama pembe tatlar hala özür yazimi yayimlamamis. Bu nedenle hakkimda yorum yapan arkadaslara cevap hakkimi böyle bizzat ziyaret ederek kullanyorum. Bu vesile ile hayirli günler diliyor, herseyin gönlünüzce olmasini diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. varrrrrr ben şuan 4 saat e napayım kuduruk bır kızım var ya uyumuyor yada uyuyor ben işlerımı halledeyım dıye uykum kacıyor butun düzenım bozuk inşallah bıraz daha buyuse gececek umudundayım bir dokun bin ah işit oldu gerçi bende uyumuyommmm dıyım dedım uzattım sanırım

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ediyorum hanife ablacığım 3 annem vardı şimdi bir tane daha oldu :) (yanlış anlaşılma olmasın annem şeyma ablam kübra ablam)

    YanıtlaSil
  7. BENDE SABAH KAHVLTISINI PC-DE YAPANLARDANIM :)
    HEM SABAHIN İLK SAATLERİ EN İYİ SAATLER.
    SONRA ZAMAN OFİSTE GEÇİYOR BİZDE ÇÜNKÜ :)
    KEYFİNE BAK CANIM.
    SVGLR

    YanıtlaSil
  8. ne güzel yazmışsın hanifecim.evet Allah hastalıkla imtihan etmesin...bende hep Allah ameliyatlık dert versin derdim:)) ama buda zormuş :)neyse mesajına ve ziyaretine çok teşekkürler..seni yakından tanımak çok güzel..her şey gönlünce olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Canım,
    tatil dönüşüm de görüşmek dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. Cevapların çok güzel.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler