YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

HOŞGELDİN MÜBAREK RAMAZAN VE SÜTLÜ TATLI

HOŞGELDİN MÜBAREK RAMAZAN VE SÜTLÜ TATLI
Merhabalar arkadaşlar ,mübarek ramazan ayına kavuşmak üzereyiz çok şükür Rabbim layıkıyla geçirmeyi cümlemize nasip eylesin.Hepimize hepinize hayırlı ramazanlar arkadaşlar.
Bu gün sizlere lezzetli kolay ve bol seçenekli bir tarif vermek istiyorum.İster meyveli ister çikolatalı ister sade nasıl arzu ederseniz hafif sütlü bir tatlı,bende önce vişneli daha sonrada şeftalili ve çikolatalı yaptım.
1lt süt
1 çay bardağı un
1 çay bardağı nişasta
2 çay bardağı şeker
2 yemek kaşığı margarin
SOS için
1 su bardağı vişne veya şeftali
2 su bardağı su
1/2 su bardağı şeker
2 tatlı kaşığı nişasta
Önce vişne veya kabukları soyulup minik doğranmış şeftalilerimizi diğer sos malzemesiyle bir güzel pişirdim.Suyla çalkadığım minik taslara paylaştırdım,ve soğumaya bıraktım.
Daha sonra margarin hariç malzemelerle muhallebi yaptım.Margarini ekleyip mikserle 5-6 dk çırptım.
Soğuyan meyveli soslarımızın üzerine paylaştırdım.Dolapta iyice soğuttuktan sonra ters çevirip servis yaptım.
Sos tarifini becerikli arkadaşım yeşimden aldım.Afiyet şifa olsun.






26 yorum:

  1. canım hanife ablam sana bir ödülüm var gelip alırmısın

    YanıtlaSil
  2. hayırlı ramazanın hepimize güzellikler getirmesi dilegiyle arkadaşım.ellerine salık.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı ramazanlar diliyorum.sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık güzel olmuş cnm hayırlı ramazanlar sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık nefis olmuşlar...
    Hayırlı ramzanlar..

    YanıtlaSil
  6. İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

    HAZIRLAYANLAR

    http://porselendemlik.blogcu.com
    http://birdemliksohbet.com
    http://gelibolu17.blogspot.com

    21 AĞUSTOS 2009 - 5 EYLÜL 2009

    tarihleri arasında ben sevil yani http://birdemliksohbet.blogspot.com
    sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
    her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
    sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,bende zevkle sayfamda yayınlarım...
    şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
    sevgiler
    sevil
    Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
    yoruma bırakmanız önerilir....

    YanıtlaSil
  7. CANIM SELAM.TATLI NEFİS GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK.HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. HANİFECİM HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM.TARİFİN ÇOK ÇOK GÜZEL.ELİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  9. sa,canım, ellerine sağlık tam iftarlık hafif,hafif..hayırlı ramazanlar..A.E.O

    YanıtlaSil
  10. hayırlı ramazanlar bacım

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir ramazan tatlısı ellerine sağlık.hafif ve lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
  12. canim ziyaretin icin tesekkurler... Mubarek Ramazan ayin ins. bereketli ve huzurlu gecer... medinem

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım severek yenri bizim evde sütlü tatlılar:)sanada hayılı ramazanlar....

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık.hayırlı ramazanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  15. HAYIRLI RAMAZANLAR

    YanıtlaSil
  16. Merhaba. Çok hafif ve güzel görünüyor. Mideyi yormayacak, harika bir ikram. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. uzun bir aradan sonra burdayim:)ellerine saglik canim hayirli ramazanlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  18. Gün batar usul usul...Kararir Gece... Yeniden doğar hersey....
    " Her sey bitti" dedigin bir anda Mübarek Ramazan ayının
    gönlünde huzur kokulu bir gül kök salmasina vesile olmasi temennilerimle....

    YanıtlaSil
  19. Adsız21.8.09

    tatlı nefis görünüyor hayırlı ramazanlar ablacım havvanur

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlıkkk... hayırlı ramazanlarr

    YanıtlaSil
  21. ramazan ayın mübarek olsun.. sütlü tatlı nefis olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  22. s.a hayırlı sabahlar hayırlı ramazanlar canım çok özledim sizi şükür bitti işler netde bağlanır bağlanmaz haberdar ettim iyilik güzellik sağlıklar dilerim sevgiler canım

    YanıtlaSil
  23. hayırlı ramazanlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  24. ellerıne saglık cok guzel gorunuyor
    hayırlı ramazanlar hanıfe ablacıgım

    YanıtlaSil
  25. ellerine sağlık canım.nefis olmuş...

    YanıtlaSil
  26. selam canım,
    hayırlı ramazanlar dilerim. ellerine sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler