YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

MİM

MİM
Selam kızlar cümlemize hayırlı pazarlar,gerçi pazar günlerini hiç sevmiyorum.Kandil simidi arkadaşım beni mimlemiş,netimiz gidip geliyor kazasız belasız cevaplarım İnşaAllah.
1-Niçin blog yazarsınız?
Paylaşmayı çok seviyorum,yaşadığım çevremdede böyleyim faydalı bir şey öğrendiğim zaman herkeze anlatayım,herkez öğrensin isterim.
2-Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Ev hanımı olduğum için vaktim var istediğim her şeye zaman ayırabiliyorum.
3-Şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
Ah kızlar o kadar çokki en iyisi hiç saymayım.
4-Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey?
İyiki yapmışım dediğim çok fazla bi şeyim yok
5-Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Bloğumdanda anlaşılacağı gibi tatlı ve hamur işi yapmak.
6En sevdiğiniz 3 yemek?
Biber dolması,bütün hamur işleri,tavuk
7-Giyim konusunda abarttığınız eşya?
Kıyafet abartma huyum hiç yoktur.
8-Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?Çocuk yoksa anne babanz size nasıl hitap eder?-
Çocuklarıma genelde isimleriyle hitap ederim,bazen cankuş derim.
9-Sizi anlatan bir resim?




7 yorum:

  1. bizde senin blogunu keyifle okuyoruz hanife abla izmirin neresinde oturuyorsun semt

    YanıtlaSil
  2. Canım mim cvpların çok güzel mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  3. cevapların çok içten olmuş ablacımmimde güzel miş begendim güzel haftalar diliyom sana kocaman öptümmm

    YanıtlaSil
  4. ABLACIM SENİ BİRAZ DAHA YAKINDAN TANIMAK ÇOK GÜZEL..
    SEVGİLER ABLAM..

    YanıtlaSil
  5. Ben seviyorum mimleri birbirimizi daha yakından tanıyoruz.cevaplarını keyifle okudum
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. mimler benimde favorim:)
    hem birbirimizi daha yakından tanıyoruz. hemde eğlenceli oluyor.
    hayırlı haftalar

    YanıtlaSil
  7. canım güzel ve içten cevaplar için tşk.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler