YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

MİM VE EVDE NE VARSA PASTASI
Selamlar arkadaşlar hepimize hayırlı cumalar olsun ,sevgili arkadaşım fatma beni istek mimiyle mimlemiş,ah ah gönül neler istemiyoki neyse ben cevaplamaya başlayım.
Şu anda istediğim beş şey.,
1-Önce sağlık
2-Çocuklarımın iyi bir eğitim almaları
3-önce araba sonra ehliyet almak
4-Evimde değiştirmek istediğim eşyalar var onları bir an evvel değiştirmek
5-Bayram temizliğini hayırlısıyla bitirebilmek
Şimdi sıra geldi pastaya dokuz ağustos oğlumun doğum günüydü,bende mutfağa girdim pandispanyayı her zamanki tarifimle yaptım.
Daha sonra şantiyi hazırlayım dedim baktım bir poşet şanti kalmış markete gitmeye üşendim,ben de şantiyi çırpıp kekin ortasına sürdüm üzerinide çikolata sosuyla kapladım.İşte bir pratik bir pasta.
Evet arkadaşlar benden bu kadar hoşçakalın.



12 yorum:

  1. Merhaba. Bazen eksik malzemeler yeni tariflerin ortaya çıkmasına sebep olabiliyor. Eline sağlık, güzel görünüyor. Hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
  2. oğluşunun doğum günü kutlu olsun canım.Allah hayırlı yaşlar versin.pastada çok güzel olmuş.hayırlı iftarlar....

    YanıtlaSil
  3. önemli olan evdeki malzemelerle üretmek oğluna nice yıllar sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Geçmişde olsa oğlunun doğum günü kutlu olsun.sağlık sıhhat için nice yıllara inşallah
    daha ne olsun ne güzel pasta olmuş.
    ellerine sağlık
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Pasta ne güzel görünüyor.
    Biz hanımlar çok becerikliyiz.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  6. Canım daha öncede söylemiştim senin pastalına bayılıyorum ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. oğluna uzun hayırlı bir ömür diliyorum hanifecim

    YanıtlaSil
  8. merhaba canım, ellerine sağlık, güzel olmuş, zaten bana adının pasta olması yetti bile. yarısını tek başıma yiyebilirim. afiyetler olsun. güzel bir gün dilerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. yine ben, oğlunuza da allah sağlıklı uzun ömürler versin, şansı hep açık, vatana millete hayırlı bir evlar olsun inşallah. sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. senide blogunuda çok özlemişim ablacığım,oğluşuna nice yıllara seninle sevdikleri ile sağlık sıhhat içinde inşallah

    YanıtlaSil
  11. allah guzel uzun hayırlı omurler versın ınsallah bu arada cok lezız gorunuyor ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  12. Güzel yorumların beni hiç yanlız bırakmadığın için teşekkür ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler