YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ÖDÜLÜM VE KEMALPAŞA TATLISI


ÖDÜLÜM VE KEMALPAŞA TATLISI
Merhabalar arkadaşlar,mübarek ramazanın bereketi cümlemizin üzerine olsun.Çok değerli arkadaşlarımdan sevgili fatma beni ödüllendirmiş çok teşekkür ederim ablacım,hatırlanmak ödüllendirilmek çok güzel bir duygu bende ödülümü bütün blogcu arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum ,iyiki varsınız iyiki sizleri tanımışım.
Bu gün kemalpaşa tatlısı yaptım şimdi bana Allah Allah bu tarifin nesini anlatacaksın diyeceksiniz ,ama şu varki ben sık sık yaparak bir iki püf noktası buldum onları paylaşmak istiyorum.
Daha önceleri bu tatlıtı paketin üzerindeki tarife göre yapıyordum,çok fazla şerbet kalıyordu ve kıvamı sulu oluyordu.Önce tencereye 750ml su koyuyorum 500 gr kadar şekeri ekliyorum şerbet kaynadığı gibi tatlıları tencereye koymuyorum.
Şerbet koyu kıvama yaklaşınca kamalpaşaları ekliyorum sık sık karıştırarak pişiriyorum.Pişenleride tek tek alıyorumki parçalanmasınlar diye,tencerenin dibinde kalan şerbeti saklıyorum tabakta şekerpareler şerbetsiz kaldığında ilave ediyorum.
Benden bu kadar yapacak olanlara afiyet şifa olsun.



16 yorum:

  1. Adsız23.8.09

    malumaliniz annecimin hastalığı sebebiyle uzun bir süre sizlerden ayrı kaldım
    MEVLAMA hamdolsun annecim ayağa kalkma gücünü RABBİMİN izniyle bulabildi şimdi tekrar beraberiz..gerçi aklım hep onunla meşgul ama neyaparsınız hastalıkta sağlıkta bizim için hayırda şerde KADİRİ MUTLAKTAN

    Ayrıca ben yokken blogumu ziyeret edip
    beni yorumsuz ve duasız bırakmadığınız için tüm kalbimle şükranlarımı arz ederim..lütfen kabul buyurun..
    Bilahare idrak etmekte olduğumuz Mübarek Ramazan ayınızı tebrik eder; sağlık, mutluluk ve başarı içerisinde nice uzun ve bereketli ömürler vermesini, en yüksek istifadeyi nasip etmesini Yüce Mevlâm'dan niyaz eylerim.
    SELAM VE DUA İLE ..

    fzehra.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. canım ödülün üçin tebrik ediyorum.tatlıyı bende çok severim.hernekadar bu ramazan tatlılardan uzak duruyorum.hayırlı sahurlar

    YanıtlaSil
  3. sa. bende çok severim,kilo yapmasa ne iyi olur dimi..ellerine sağlık.A.E.O

    YanıtlaSil
  4. tbrk ediyorum canım...
    Tatlıda nefis hözüküyor tahinlede süper olur:))
    hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  5. tabak görüntüsü harika bende bu tatlıyı sütle yapıyorum harikulade oluyor yada sütsüz yaparsam yerken üstüne tahin döküyoruz ayyyy ben kaçtım(yememeliyim hatta bakmamalıyım)

    YanıtlaSil
  6. Ödülün için tebrik ederim.
    Tatlı çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim canimm..
    tatli cok hos duruyor fakat ben okadar isinamadim bi turlu bu tatliyaa...
    ellerine saglikkk

    YanıtlaSil
  8. tebrikler ödül için kemalpaşayıda çokk severim hayırlı geceler ablacımmm

    YanıtlaSil
  9. bende tatlı canavaıyım pratık oluyor hazırları kullanıyorum sık sık

    YanıtlaSil
  10. HANİFE ABLA SENİ MİMLEDİM

    YanıtlaSil
  11. merhaba hanifecim sınavım çok iyi geçti, çok şükür bunuda atlattık.şimdi bol bol pratik yapmam gerek ama şu sıralar biraz tembelleştim galiba.
    kemal paşa tatlısını eşim çok sever uzun zamandır yapmamıştık, ellerine sağlık.ödülün için tebrik ederim canım, hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  12. Soğuk soğuk çok severim mutfağa gidip geldikçe atarım ağzıma
    ellerine sağlık
    ödülün içinde kutlarım
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. çok severim ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  14. canım ellerine sağlık.. verdiğin püf noktası için çok teşekkürler.. ben bu tatlıyı kaymak ile yemeği çok seviyorum:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK PÜF NOKTALARIN PAYLAŞIMI İÇİN TEŞEKKÜRLER...
    ÖDÜL İÇİNDE CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM..
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  16. çok severim kemalpaşayı ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler