YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

PAMUK KEK

PAMUK KEK
Selamlar arkadaşlar ,dün pamuk gibi bir kek yaptım,daha öncede bu kekin kakaolusunu yapmıştım ama biraz ununu fazla koyduğum için sert olmuştu bende yayınlamamıştım.Bu sefer az miktarda ve ölçülü olarak koydum.Şimdi sıra tarifte.
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1/2 su bardağı süt
1/2 su bardağı yoğurt
1/2 su bardağından biraz eksik sıvıyağ
2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Yumurta ve şekeri köpürtene kadar çırptım.Sütü, yoğurdu ve sıvıyağı ilave edip çok az daha çırptım.Unu ,kabartma tozunu eleyerek ilave ettim.Spatulayla altan üste doğru yavaş yavaş karıştırdım,yağlanmış kek kalıbına döküp pişirdim,yapacak olanlarada afiyet şifa olsun.



6 yorum:

  1. Bende kek yapmayalı uzun zaman oldu. Nasıl güzel görünüyor.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. canım çekti hanifecim yapsam iyi olacak şifa olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  3. hem yoğurt hem süt hiç denememiştim deniycem ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. s.a çayı demledik oturdum pc başına bide baktım nefis bir kek paşama dedimki ali koş gel bak ne var geldi bir hevesle offf anne yaa sende karşıdanmı bakcaz böyle hemen aldım ölcüyü karıştırıp attım fırına ellerine sağlık canım benim

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım....
    Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  6. Selam kardeşim hoşgelmişin.Geçmiş olsun Allah hayırlı şifa versin.Memnun oldum gelişine yine beklerim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler