YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN
ŞANTİLİ TART P.D.Ç.S. 46
Selamlar arkadaşlar hepinize mutlu ,sağlıklı ve huzurlu hafta sonları dilerim.Bu gün şantili tart yaptım.Tartın tarifini mutfak notları arkadaşımda görmüştüm ,ben ölçüleri biraz artırıp yaptım. Tartımı etkinliğin evsahibi arkadaşım nura yolluyorum.Şimdi sıra malzemelerde.
2 yumurta
1,5 kahve fincanı şeker
1,5 kahve fincanı sıvıyağ
2 kahve fincanından biraz az süt
2 silme tatlı kaşığı kabartma tozu
5kahfe fincanı un
1 poşet şanti
150 ml süt
Yumurta ve şekeri köpürene kadar çırptım,daha sonra diğer malzemeleri ilave edip karıştırdım.Tart kalıbına döküp pişirdim.
Şantiyi sütle çırptım,tartın üzerine yaydım çikolata ve şantiyle süsledim.Arzu ederseniz benim gibi gıda boyasıyla renklendirilmiş hindistan cevizilede süsleyebilirsiniz.
Benden şimdilik bu kadar hoşçakalın.






10 yorum:

  1. ETKİNLİKTEN MERHABA

    ellerine sağlık canım katılımın VE desteğin için teşekkür ederim yine beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürederim canım, bende süper bir pastayla karşılaştım diyecektim ki tartmış. ama pasta görünümlü çok şık olmuş, ellerine sağlık, güzel bir pazar günü dilerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. herzamankli gibi enfes ablammm afiyetler olsun senin ogluşlar çok şanslı evde pasta profesörü var

    YanıtlaSil
  4. HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ...

    YanıtlaSil
  5. Off ben nediyeyimki???
    Canım ellerine sağlık mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. Çok başarılısın pasta ve tart konusunda. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Senin de ellerine saglik arkadasim.... Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık hanifeciğim..çok nefis görünüyor...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglik canimm cok lezzetli gorunuyor hmm...

    YanıtlaSil
  10. nefis görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler