YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

BROVNİ


BROVNİ VE P.D.Ç.S.E 47
Selamlar arkadaşlar cümlemize mutlu sağlıklı huzurlu bir hafta dilerim.Cumartesi günü brovni yaptım.Eğer sizde hazır brovnileri seviyorsanız mutlaka deneyin derim.Tarifimi etkinliğin evsahibi arkadaşım ferahın mutfağına gönderiyor kolaylıklaklar diliyorum.Brovnimin tarifini hanımiş arkadaşımın bloğunda görüp denedim.Brovninin püf noktası arkadaşlar çok fazla pişirmemek kürdanı batırdığınızda temiz çıkıyorsa yeterlidir.Şimdi sıra tarifimde arkadaşımdan kopyalayıp yayınlıyorum.
-1 adet orta boy yumurta
- 2/3 su bardağından biraz daha fazla şeker
- 1/2 çay bardağı süt
- 1/2 çay bardağı sıvıyağ
- 2/3 çay bardağı un
- 1 çay kaşığı kabartma tozu
- 1/2 paket vanilya
- 1 yemek kaşığı kakao
Yumurta, şeker, sıvıyağ, süt bir müddet çırpılır. Daha sonra geri kalan kuru malzeme elenerek karışıma eklenir. Homojen bir şekilde karıştıktan sonra önceden ısıtılmış 160 derece fırında pişirilir. Ben fırın ısısını kendi fırınıma göre ayarladım,şimdi bana müsade evdeki yoğun istek üzerine mutfağa brovni yapmaya gidiyorum.Afiyet şeker olsun.



10 yorum:

  1. Merhaba
    Etkinlige katildiginiz icin tesekkur ederim tarifinizi en yakin zamanda yayinlayacagim.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hanifecim,en sağlıklısı ve güzeli evde yapılanı, harika olmuş şifa olsun,elmalı pastamı çok uzun yıllardır yapıyorum güvenerek yapabilirsin afiyet olsun sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. browniler nefiste geçmiş olsun hayırdır ne serumu ablacım merak ettim

    YanıtlaSil
  4. hanife abla browniye bayılırım ellerine saglık yaptıklarına bakıyorum ama yorum yazamıyordum malum iki yaramaz çocuktan fırsat bulamıyorum

    YanıtlaSil
  5. Mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık.. ferah'ın sayfasında görmüştüm.. nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  7. ablaaaaaaaaaaaaa nein var :((

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. canim ellerine saglik ne guzel bir sunum...

    YanıtlaSil
  10. Çocuklarımıza evde yaptığımız kekleri yedirmeliyiz tabii. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler