YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ÇİKOLATALI BİSKÜVİ PASTASI

 
Selamlar arkadaşlar bloglardamı bir sorun bendemi bir sorun var anlamadım ,dün arkadaş listem silinmiş bugün elimden geldiğince toparlamaya çalıştım.İnşaAllah atladığım bir arkadaşım kalmamıştır.
Pembe Tatlar Aslıcığımın ev sahibi yaptığı etkinlik için bisküvi pastası yaptım.Bir taşla iki kuş vurdum,hem pastamı yaptım hemde kalan kremayla tatlımı tavsiye ederim .
Aslıdan aldığım tarifle bisküvinin kremasını yaptım,kalan kremayıda borcama döktüp soğuyunca şantiyle süsledim.Şimdi sıra tarifte tarifte.
1 lt süt
1 su bardağı un
1 su bardağı tozşeker
1 tatlı kaşığı margarin
4 yemek kaşığı kakao
1 paket pötibör bisküvi
Margarin hariç malzemelerle kremayı pişirdim,margarini ekleyip mikserle çırptım.Önce unla şekeri karıştırırsanız kremada topaklaşma olmaz.
Baton kalıbı stereç filmle kapladım,bir sıra pötibör bisküvi ,üzerine krema yaydım.Bu şekilde bisküvi bitene kadar devam ettim.Dolapta bir gece bekletip,ertesi gün şantiyle süsledim.





11 yorum:

  1. Canımsın...
    Beni ikikere mutlu ettin...
    Çok tşkr ediyorum...


    Ellerine sağlık canım pastada borcamdakide harika gözüküyor ellerine sağlık canımsın mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  2. enfes bir görüntü ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Çoks everim bisküvili pastaları.Çocuklar da çok seviyo.Ellerine sağlık canım,deneyeceğim hemen bu gün :) sevgilerrr..

    YanıtlaSil
  4. elinizesağlık.büsküvili pastaya asla hayır demem

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglik canim kesinlikle hayir diyemeyecegim tatlar:)

    YanıtlaSil
  6. ablacıgım ellerine saglık sen yaparsında güzel olmazmı

    YanıtlaSil
  7. Pasta Susleme Teknikleri Etkinligi icin bir davet bu! Gosterin dunya aleme pasta nasil suslenirmis :)

    Beni yalniz birakmayacaginizdan eminim...

    Hollandadan sevgiler!
    www.dusbahcesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık.. nefis görünüyor.. ayy şimdi olsada yesem:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok iyi fikir. İkiside nefis görünüyor. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. eline sağlık hanifecim şifa olsun sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Hanifecim öncelikle ziyaretin için çok teşekkür ederim. Tanışmamıza sevindim.
    Bisküvili pastalara bayılırım ellerine sağlık çok güzel görünüyor.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler