YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ÇİKOLATALI PASTA
Selamlar arkadaşlar düş bahçesi arkadaşımın ev sahipliği yaptığı pasta süsleme teknikleri etkinliğine bende pastamla katılmak istiyorum.
Buradaki klasik pandispanyamı yaptım.Bir dahaki yapışımda kabartma tozunu biraz azaltmayı düşünüyorum.İkiye bölüp arasına şanti sürdüm,ikinci katı kapattım pastanın kenarlarını ve üstünü şantiyle sıvadım.
Daha sonra 60 gram çikolatayı 1 tatlı kaşığı margarinle benmari erittim.Yağlı kağıda eşit miktarda sürdüm.biraz donunca bıçakla üçgen şeklinde kestim ,dolapta iyice donunca pastanın kenarlarını süsledim.Üzerinede bıçakla kıydığım çikolatayla süsledim.Şimdilik benden bu kadar hoşçakalın...



14 yorum:

  1. yine ye beni diye bagıran bir pasta olmuş ellerine salık.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmus ellerinize saglik! Katilim icin cok tesekkur ediyorum, Hollandadan sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. hanife abla ellerine saglık pandispanyayı bu kadar güzel nasıl kabartıyorsun benimkiler kabarmıyor

    YanıtlaSil
  4. sa.bu süsleme işini başarmışsın,afiyetle yemek düşüyor..sevgilerA.E.O

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle cok gecmisler olsun arkadasim... Umarim senin ve ailenin ciddi birseyi yoktur..
    Yorumuna cok tesekkür ediyor, enfes görünümlü pastandan izninle bir dilim aliyorum...

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun sevgili Hanife. Pasta da olsa yesem dedirtiyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Adsız6.12.09

    ellerine sagik arkadasim
    pastan gercektende cok guzel gorunuyor
    susleme de oyle

    iyi pazarlar dilerim...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  8. Canım senin her pastan ayrı bir güzel oluyor ya ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. harika görünüyor kenarları çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  10. günaydınlar arkadşım her şey gönlünce olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Pastanedeki pastalardan hiçbir farkı yok. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Canım,
    öncelikle geçmiş olsun. Dilerim daha iyisindir.
    Ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun canım, iyileşmiş olmanı umuyorum. Pasta çok güzel olmuş; ellerine sağlık.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık..sevgiler....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler