YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

PORTAKALLI KEK

PORTAKALLI KEK VE YENİ YIL
Selamlar arkadaşlar sağlık sorunlarından dolayı bloğumla ilgilenemedim,kansızlık beni bir türlü bırakmadığı için yine demir yüklemesi yapılıyor ne diyelim Rabbim bu günümüzü aratmasın.
Kısa bir süre sonra eski yıla veda edip yeni yıla gireceğiz İnşaAllah hepimiz için sağlıklı ,huzurlu ve mutlu bir yıl olur.
Tarifleri deneyip yaptığımda öncelikle benim damak tadıma uymasını isterim.Bu keki yaptığımda (piştiği gibi sıcakken tadarım nasıl oldu diye merakımdan)tattım ,kek güzel ama öyle çok değişik bir tadı yok yayınlamayayım diye düşündüm.Kekten ablamada götürdüm.Ertesi gün yeğenim bana teyze süper bir kek yapmışın ilk defa bu kadar güzel bir kek yedim deyince yayınlamaya karar verdim.Şimdi sıra tarifte baton kalıb için malzemeler
2 yumurta
1 çay bardağı şeker
1/2 çay bardağı süt
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1/2 portakalın suyu
1/2 paket kabartma tozu
un
damla çikolata
Önce yumurta ve şekeri iyice çrptım.Çikolata dışındaki malzemeleri ekledim çırpmaya devam ettim.Damla çikolatayı ilave ettim kaşıkla karştırdım.kalıba döküp pişirdim.
Kekimi P.D.Ç.S. 50 ev sahibi
arkadaşıma gönderiyor kolay gelsin diyorum.


12 yorum:

  1. çok geçmiş olsun acil şifalar ve iyi seneler ailenle ve sevdiklerinle kek afiyet olsun tadamadım karnım tokk kendine iyi bak be ablacımm kansızlıkta devamlı yorgun halsiz olunur hilalden biliom:((

    YanıtlaSil
  2. Mutluluk bankasının sevgi şubesinde, 2010 no'lu hesabınıza, 365 gün daha yatırılmıştır. Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle.. MUTLU YILLAR...ARKADAŞIM..

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılın size ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim.

    Mutlu Yıllar :))

    YanıtlaSil
  4. hanifecim sanada umutlu mutlu bir yıl diliyorum herşey gönlünce olsun kekde nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. sevgili Hanife uzun aradan sonra bile beni unutmayarak gösterdiğin vefa örneği için ok teşekkür ederim.ALLAH sanada iyilik versin canım..kek bencede süper görünüyor.ellerine sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    öncelikle geçmiş olsun. Kansızlık zor. Beslenmene çok dikkat et. Korkulacak bir şey değil ama.
    Kekin de gayet güzel görünüyor.Ellerine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. öncelikle gesmis olsun kansizlik kizimdada var haftalik kan ignesi yapiyor doktoru
    portakalli kek nefis olmus eline saglik
    yeni yil saglik huzur mutluluk getirsin sana ve ailene

    YanıtlaSil
  8. Selamlar arkadaşım,tarifi almakta biraz geciktim çok çok özür dilerim.Ellerine sağlık,tarifin yayında.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Portakallı kekte bir başka olur.eline sağlık.acil şifalar.öptüm

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım...kekin çok güzel görünüyor...
    sağlık en büyük nimet...kansızlık içinse pekmez iç...tabi ciddi boyutta değilse...geçmiş olsun....

    YanıtlaSil
  11. portakalın kokusu buralara geldi ellerine sağlık iyi seneler

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık ferah ferah nefisss!!!

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler