YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

TIRTIL KURABİYE

TIRTIL KURABİYE VE P.D.Ç.S.A. 50
Selamlar arkadaşlar ,bende bugün bir çok arkadaşımın yaptığı tırtıl kurabiyelerden yaptım.Tarifini sarmaşık eczanesi arkadaşımdan aldım,bu kurabiye hamurunu isterseniz düz zeminde açıp kalıplarla kesip pişirebilirsiniz.Şekillendirmeye uygun bir hamur,eğer kıtır kurabiyelerden hoşlanıyorsanız kesinlikle deneyin derim ,bizim evde özellikle küçük oğlum çok beğendi daha sonra yeğenimin yerli malı haftası için okul arkadaşlarına yaptım,çocuklar çok beğenmişler hepsini yemişler aldığım duyumlara göre.Tarifini buradan alabilirsiniz.
Ben önce hamuru yoğurup dolapta bir süre beklettim,daha doğrusu bekletme zorunda kaldım.Evdeki elektrik sayacımız akıllı sayaç olduğundan genelde çok fazla elektrik tüketimini saat ondan sonra yapmaya gayret ediyorum ee ne yapalım zaman hesap zamanı .Birazda isabet oldu tarifi aldığım arkadaşım hamuru dinlendirirsek daha lezzetli olacağını yazmış.
Ben hamuru tırtıl kurabiye kalıbıyla yaptım ama hem çok zahmetli hemde kurabiyeler çok ince oluyordu ,bende krema sıkacacağının içine doldurdum bu sefer hamur kıvamlı bir hamur olduğundan sıkması zor oldu yani kısacası en iyi yolu hamuru kremanın duyunun aldığı kadar koyup parmağınızla bastırarak şekillendirmek hem daha kolay hemde şekli daha güzel oluyor.
Kurabiyelerimi etkinliğe mutfaktaki nefis kokulara gönderiyor kolaylıklar diliyorum.




19 yorum:

  1. Ellerinize saglik cok güzel görünüyor kurabiyeleriniz

    YanıtlaSil
  2. Selamlar arkadaşım,ellerine sağlık.Tarifin yayında.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tırtıll tırtılın sonu pır pır kelebek:)))

    Canım ellerine sağlık pek severim:)

    YanıtlaSil
  4. süper mamalar var bloğunuzda elinize sağlık :)kurabiye tarifi arıyordum güzel oldu :)sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    ellerine sağlık. Çok uğraşmışsın ama ortaya nefis bir görüntü çıkmış.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglik canim sevilmezmi;))

    YanıtlaSil
  7. Çocuklar bayılıyor bu kurabiyeye, ellerine sağlık sevgili Hanife.

    YanıtlaSil
  8. ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM BANA DAHA DENEMEK NASİP OLMADI BU KURABİYELERDEN BAKALIM KISMET NE ZAMANA..
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  9. bi ara tıtıl çok yapardım çokokreme bulardım kenarlarını ellerine saglık afiyet olsun

    YanıtlaSil
  10. çok severim.eline sağlık

    YanıtlaSil
  11. cayim caycida kayniyor yani bos olmaz tirtil kurabiylerden aliyorum haberiniz olsunda
    ellerinize saglik nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  12. ablacıgım ellerine saglık bende yapmak istiyorum am çok ugraştırıcı diye cesaret edemiyorum

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel görünüyor bu kurabiye.
    Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. ★MUTLU YILLAR ★

    YanıtlaSil
  14. 2009 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2010 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel günler, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun. Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar

    YanıtlaSil
  15. 2009 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2010 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel günler, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun. Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar

    YanıtlaSil
  16. s.a canım çok teşekkür ederim ALLAH EBEDEN RAZI OLSUN SAYFAMA YAPTIGIN ZİYARET VE EŞİM İÇİN DUALARIN BENİ ÇOK DUYGULANDIRDI RABBİM GÖNLÜNE GÖRE VERSİN İNŞEALLAH

    YanıtlaSil
  17. Hanife'cim, blogunu yeni gördüm bundan sonra takipçinim.
    Bunlar ne hoş tarifler böyle ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  18. Yeni yilini tüm yüregimle kutlar daha nice yillar saglikla, basariyla, sevdiklerinle birlikte görmeni ve geçirmeni diliyorum... Dün rüya yarin hayaldir...
    Rüyayi mutlu, hayali umutlu yapan bugündür, gönlün neyin özlemini çekiyorsa yarinlar sana onu getirsin.. YENI YILIN KUTLU OLSUN..!!

    YanıtlaSil
  19. Canım,
    yeni yılın kutlu olsun. Sağlık, mutluluk ve neşe getirsin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler