YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN
DOĞUM GÜNÜ PASTASI
Selamlar arkadaşlar ,bu pastayı çok sevdiğim arkadaşımın kızı için yaptım.Pandispanyasını burçinin denemeleri arkadaşımın ölçüleriyle yaptım.Ben su yerine süt kullandım,süt pandispanyayı çok güzel ,yumuşacık yapıyor,birde yarım paket kabartma tozu ekledim.
Kremasınıda hazır pasta kreması kullandım,isim yazmak için bitter çikulatayı eritip yağlı kağıt üzerine sıktım.Ama izmir o kadar sıcakki ,ismi yazıp dondurucuya koyduğum yağlı kağıdı çıkardağım anda çikulata eridiği için şekli pek güzel olmadı.

Bunlarda mayalı hamurdan yaptığım açmalarım,görüntüsü hoşuma gittiği için yayınlayım dedim.
Dua edip duruyorum havalar serinlesin diye izmir bugün 40 derece Allah yardımcımız olsun.Şimdiden hepimize hayırlı,sağlıklı huzurlu ve serin bir hafta diliyorum.



MİRAÇ KANDİLİ


MİRAÇ KANDİLİ
Cümlemizin kandili mübarek olsun arkadaşlar ,Rabbim kandilin hürmetine dualarımızı kabul ,günahlarımızı af etsin.AMİN



İKİ RENKLİ PUDİNG



İKİ RENKLİ PUDİNG
Merhaba arkadaşlar cümlemize hayırlı cumalar ,dün canım bir tatlı istiyor ama nasıl,bi taraftanda hava çok sıcak mutfak girilcek gibi değil ,ben en iyisi kalkayıp hazır pudinglerden faydalanayım puding yapayım dedim.Birazda kürdanla şekil yaptım al sana pratik tatlı.

Geçen gün gittiğimiz kaplıcanın üçüncü gününde konyaya gittik arkadaşlar,ben hayatımda bu kadar düz yeri olan bir yer daha görmedim,çok beğendim Konyayı arkadaşlar imkanım olsa hemen şimdi gitmek isterim.




Konyaya girdikten bi on dakika sonra bir yağmur ardından bir dolu dersinki ocak ayındayız,tam benlik bir hava Mevlana Hazretlerini olduğu yere gittik ,orada bir damla yağmur yok neyse Mevlana Hazretlerinin türbesine gittik Allahım nasıl güzel bir manevi havası var insanın canı türbeden çıkmak istemiyor ,oradan Şems-i Tebrizi hazretlerinin türbesine gittik.


Rabbim himmetlerini üzerimize daim eylesin.Amin



ZEYNEBİM ÇOK TEŞEKKÜRLER

ZEYNEBİM ÇOK TEŞEKKÜRLER
Selamlar arkadaşlar çoook sevdiğim Zeynebim beni düşünerek çok güzel hediyeler göndermiş.Çok teşekkür ederim Zeynebim yüreğine sağlık,Rabbim senin karşına senin gibi iyi insanlar çıkarsın Rabbim hakkında hayırlı yazırlı yazsın.

Bu kurabiyelerimde Zeynebimin gönderdiği kalıplarla yapıldı.




HANİFE GEZİYOR 2 VE DOĞUM GÜNÜ
Yeniden merhaba arkadaşlar dün oğlumun doğum günüydü ,yol yorgunluğu ve üzerine bir dünya işim vardı ama pasta yapmadanda olmazdı.
Bende kolları sıvadım girdim mutfağa çok güzel olmasada idare eder bir pasta yaptım.Pandispanyası çok hafif oldu.Dahada öncede yaptığım klasik pandispanya tarifim yalnız bu sefer süt yerine su kullandım ,ama süt kullanınca daha yumuşak pandispanya oluyor.

Kaplıcadayken ikinci günümüzde Eskişehirdeki Battal Gazi Hazretlerinin külliyesini ziyaret gittik.
Kabri çok büyük bunun için iki rivayet varmış.Bir tanesi boyu çok uzunmuş ,diğer rivayette manevi büyüklüğünü anlatmak içinmiş,sebebi her nedir bilemem ama Rabbim şefaatlerini üzerimize daim eylesin.

Birde arkadaşlar Sincandaki müslüman kardeşlerimiz için dua edelim bu zulüm bitsin diye Allahım bazen kendimden utanıyorum ,müslüman kardeşlerimiz katlediliyor ben burada hiç bişey olmamış gibi geziyorum ,eğleniyorum Allahım bizi affet onlarada yardım et AMİN....



HANİFE GEZİDE
Selamlar arkadaşlar ben geldim,uzuuuun bi aradan sonra en azından bana çok uzun gelen aradan sonra merhaba hepimize hayırlı cumalar.
Düşündük taşındık bu sene kaplıcacaya gidelim dedik ,afyon kaplıcalarına ,aradık dört günlük rezervasyon yaptırdık.Birde sorduk internet varmı diye ,kablosuz internet varmış bende bi sevindim bi sevindim hem canım sıkılmıcak hemde bloğumdan ,arkadaşlarımdan uzak kalmıcam.
Pazar sabahı düştük yola neyse gezme kısımlarına tek tek yazıcam Allahın izniyle İnşaAllah ,bi gittim internet hak getire bir ağır ,üstüne üstük dakka bir kesiliyor nasıl hayal kırıklığına uğradım yapçak bişi yok idare edicez dedim bu yüzden pcden uzak yaşadım.Şimdi neler yaptığımı sırayla anlatayım.

Öncelikle eşyalarımızı hazırladık pazar sabahı düştük yola önce manisadan geçtik zaten bildiğim bir şehir manisa iki sene önca kurşunlu kaplıcalarında kalmıştık.Bir sürü foto çektim içlerinden iyi çekebildiklerimi yayınlamaya çalışayım.
İkinci geçtiğimiz şehir uşak ,daha sonrada afyon nihayet vardık ,böyle kısaymış gibi yazdığıma bakmayın dört saatte anca varabildik.Neyse Allahın izniyle eşyalarımızı yerleştirdik.
Kaldığımız kaplıcadan görüntüler.
Diğer yaptıklarımıda bi dahaki yazımda yazayım bu gün küçük oğlumun doğum günü gidip bi şeyler hazırlamam lazım en kısa sürede dönerim İnşaAllah
.


MİM


MİM

Merhabalar arkadaşlar sabahın altısında bloğuna yazı yazan başka biri varmıdır benim gibi acaba,uykum kaçınca bende pc nin başına oturdum.
Çok sevdiğim blogçu arkadaşlarımdam zehram ve zeynebimin kardeşi tarık blog açtı,benim tarık yaşlarında oğlum olduğu için onuda oğlum gibi görüyorum ,sevgili tarık beni mimlemiş şimdi bende elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım.
1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
Rabbim bize bağışlasın iki oğlum ve hayat arkadaşım
2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
Kitap okumak
3-YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
İstanbul,Konya ,Bursa
4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?
Sevdiklerimi kaybetme korkusu
5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
Kahverengi,sarı,siyah,beyaz,krem