YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

DOSTLUK BİLDİRİMİ

DOSTLUK BİLDİRİMİ
Selamlar arkadaşlar ,dost kelimesini her duyduğumda beni çok duygulandırır.Çok değerli blog arkadaşlarımdan bülbülün yeri arkadaşım beni dostluk bildirimi ile onurlandırdı çok teşekkür ederim arkadaşım .
Dostluk Bildirimin Kuralları;*
Dostluğumuzu ilan etmek için bir yazı yaz ve on arkadaş seç.
Onların bloglarını ziyaret et ve bilgi ver.
Her bir kişi on kişi seçmelidir.
Ödül yok, mühür yok.
*Sadece sevgimizin samimi bildirimi var.
Bende bu bildirimi.,
Ezginin mutfağı
arkadaşlarıma yolluyorum.



12 yorum:

  1. hanifecim çok teşekkür ederim güzel kardeşim, beni hiç yalnız bırakmıyorsun sağolasın varolasın vee hep mutlu olasın sevgilerimi selamlarımı bıraktım

    YanıtlaSil
  2. canım çok mutlu oldum çok tesekkür ederim en yakın zamanda blogumda cevaplayacağım sıcacık sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. blogculardaki bitmeyen sorunlar yüzünen artık bende blogspottayım...missgibi.blogcu.com artık misgibitatlar.blogspot.com oldu..beklerim...

    YanıtlaSil
  6. Canım çok ama çok teşekkür ederim. Bende en kısa zamanda bloguma koyucam. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. dost ablam tebrik ve tşk ederim

    YanıtlaSil
  8. Sevgili hanife çok teşekkür ederim.Dostlukla onurlandırılmak inan çok duygulandırdı beni.Dostluğumuz daim olsun inşallah.sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  9. hanifecim tebrik ediyorum canım sevgili arkadaşım bülbülün yeri benide onurlandırmış bende cvplayacağım çarşaf böreğin neden olmadı aceba undan kaynaklanıyor olabilir bazı unlar özsüz olabiliyor nekadar yoğurursan yoğur durdukça yumuşar cıvır açarken deli eder adamı belkide öyledir ben çok rahat yapıyorum bide unu değiştirip dene istersen öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim benim gönlü güzel kardeşim en yakın zamanda alıp yayınlycam sevgilerimi bırakıyorum cansın canımsın en güzele emanet ol

    YanıtlaSil
  11. canim cok tesekkur ederim bu ara pek oturamiyorum pc basina cok halsiz oluyorum..ama en kisa zamanda sayfamda yerini alacak cok ock tesekkur ederim sevgilerimle opuyorum...

    YanıtlaSil
  12. sevgili hanife benide bu dostların arasına layık görmene çok sevindim arkadaşım çok teşekkür ederim.sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler