YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

AYNI KALIPTA İKİ ÇEŞİT KEK

AYNI KALIPTA İKİ ÇEŞİT KEK
Selamlar arkadaşlar hepinize sağlıklı mutlu hafta sonları dilerim.Pratik tarifleri seviyorum bu kekte onlardan biri,kekin yarısını kakaolu yarısınıda kuru meyveli yaptım.Kek pamuk gibi bir kek oldu ,şimdi sıra tarifte ölçüler baton kalıba göredir.
2 yumurta
1/2 çay bardağı süt
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1 yemek kaşığı kakao
yarım kabartma tozu
2,5 çay bardağı kadar un
Klasik kek hamuru şeklinde çırpılıp hazırlanır.Hamurun yarısına kakao yarısınıda kurutulmuş meyve eklenir.Yağlanmış kalıba boşaltılır kürdan testiyle pişirilir.
Kekimi P.D.Ç.S.E 54 gönderiyorum.



16 yorum:

  1. Çok güzel bir düşünce olmuş. Fikrine sağlık. 61 numara ile yayınladım. Katılımın için teşekkür ederim.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim bir taşla iki kuş vurmuşsun şifa olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bİ KALIPTA 2 KEK HAA ZEKİCE

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    ellerine sağlık. Ne güzel olmuş. Senin gibi kek ustası birinden bekleneilecek güzellikte. Çok iyi fikirmiş.İsteyen istediğinden yesin. Süpersin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. İyi fikir vallahi eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. bazen bende yaparım ev ahalisinin yarısı kakaolu yarısı sade sever keki:)) ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ben kakaolusundan bir dilim alıyorum.
    ellerine sağlık.
    Kandilin mübarek olsun.
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Duaların makbul kandilin mubarek olsun....

    YanıtlaSil
  9. Ama ne kadar güzel görünüyor böyle.
    ELLERİNİ AÇ MELEKLER GÜL KOYSUN, GÜLÜ KOKLA YÜREĞİN SEVGİ İLE DOLSUN.
    BU DÜNYA SANA VE SEVDİKLERİNE HEP CENNET OLSUN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

    YanıtlaSil
  10. canım benim kandiliniz kutlu olsun.dualarınız kabul ibadetleriniz makbul olsun inşallah....sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Canım bende bugün gördüm king kampanyasını, herkes katıldı diye katıldım. Sende hemen katıl. Kenarda resimler oluyor tıklıyorsun izlemeye alıyorsun ya, o işte. Seninde blogunun altında var ya şu an 72 kişi görünüyor işte o blogu izlemeye al.
    Takılırsan yaz bana.

    YanıtlaSil
  12. kandilin mubarek olsun ablaacım nasılsın herşey yolunamı görüşemioz

    YanıtlaSil
  13. "SELAM OLSUN TÜRK İSLAM ALEMİNE CÜMLE TÜRK İSLAM ALEMİNİN MEVLİD KANDİLİ MÜBAREK OLSUN.YÜCE YARATAN SAĞLIKLA HAYIRLA NİCE KANDİLLERE ERİŞMEYİ NASİP ETSİN.. ALLAHA EMANET OLUN....."

    YanıtlaSil
  14. Selamün Aleyküm.

    "Biz seni ancak âlemlere rahmet olarak gönderdik."
    (Enbiyâ, 107)

    "Andolsun ki içlerinden, kendilerine Allah'ın âyetlerini okuyan, (kötülüklerden ve inkârdan) kendilerini temizleyen, kendilerine Kitap ve hikmeti öğreten bir Peygamber göndermekle Allah, müminlere büyük bir lütufta bulunmuştur. Halbuki daha önce onlar apaçık bir sapıklık içinde idiler."
    (Âl-i İmrân, 164)

    "De ki: Allah'ı seviyorsanız bana uyunuz ki, Allah da sizi sevsin ve günâhlarınızı bağışlasın..."
    (Âl-i İmrân, 31)


    Kandiliniz mübarek olsun ..
    Dualarda buluşmak ve unutulmamak dileğiyle .

    YanıtlaSil
  15. Canım harikasın ...

    Süper bir fikir

    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  16. ablacıgım ellerine saglık yine süper bir kek yapmışsın

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler