YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

MİLFÖY HAMURUNDAN AÇMA BÖREK

MİLFÖY HAMURUNDAN AÇMA BÖREK
Selamlar arkadaşlar ,soğuk bir günden sıcacık merhabalar.Bu sene kış kendini İzmirde iyice gösterdi,kar yok sadece kuru soğuk ve yağmur var.
Bende bu soğuk günlerde çayın yanına güzel bir börek yapayım dedim,hamur açmayı pek beceremiyorum,geçenlerde blogcu arkadaşlarımın birinde gördüğüm çokta pratik olan milföy hamurundan börek yaptım.
Yapımı çok pratik herkesin yapabileceği riski olmayan bir tarif.İstediğiniz kadar milföy hamurunu dondurucudan çıkarın,oda ısısında çözülmesini bekleyin daha sonra unlanmış zeminde açabildiğiniz kadar açın.
İstediğiniz içten koyup rulo yapın ,isterseniz gül böreği isterseniz kol böreği şeklinde tepsiye dizin,ısıtılmış fırında pişirin.Tarif için
hayat binbirçeşni arkadaşıma teşekkürler.
Böreğimi
P.D.Ç.S.A 53 etkinliğine gönderiyorum.


7 yorum:

  1. canım benim güzel tarifin için çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık sevgilerr,
    şimdi yayınlama fırsatım oldu misafirim vardı bakamadım.geç kaldığım için özür dilerim kusura bakma canım..
    gene bekliyorum selamlar

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık hanife ablacığım.. hem hazır hem de el açması olmuş:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
    Gerçekten de kolaylık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Harika olduğundan eminim elelrine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Ben bu tarifi nasıl görmemişim :)) Ellerinize sağlık, pratik ve harika bir börek. Afiyetler olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş bir tarif canım benim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. bende çok severim en kolay börekleri ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler