YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ELMALI KURABİYE

ELMALI KURABİYE
Selamlar arkadaşlar bu gün sizlerle kıtır kıtır ve nefis bir elmalı kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum.Tarifi didem arkadaşımdan görüp denedim,arkadaşıma paylaşımından dolayı teşekkür ediyorum.
Kurabiyeleri iki farklı şekilde hazırladım,şimdi sıra tarifte.
1 paket margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
4 yemek kaşığı toz şeker
1 çay kaşığı soda (ben kabartma tozu kullandım)
1 çay bardağı yoğurt
un
Elmalı harç(Ben dondurucuda olan harcımı kullandım)
Yağ,yoğurt ve şekeri karıştırdım.Kabartma tozu ve unla yumuşak hamur yaptım.20 dk dinlendirdim.Hamuru ikiye böldüm bir parçasını milföy hamurundan biraz daha ince olarak dikdörtgen şeklinde açtım.Elmalı harcın bir kısmını hamurun üstüne yaydım ,gevşek olmayacak şekilde rulo şeklinde sardım rahat dilimleyebilmek için dolapta biraz dinlendirdim.
Diğer hamuruda yuvarlak açıp üçgen parçalara böldüm elmalı harç koyup sigara böreği gibi sardım.Isıtılmış fırında pişirdim.Soğuyunca pudra şekeri serptim.
Kurabiyelerimi P.D.Ç.S etkinliğinin ev sahibi arkadaşım hümeyraya gönderiyor kolaylıklar diliyorum.
Şimdiden cumanız mübarek olsun ,Rabbim ibadetlerinizi kabul buyursun



8 yorum:

  1. Eline sağlık canım. severim elmalı kurabiyeyi.

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeyi aldım canım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. elmali tatlilar hep harika olur,ellerine saglik

    YanıtlaSil
  4. Hanifeciğim ellerine sağlık canım sevgiler öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Selamün Aleyküm Kardeşim.

    İki dua vardır ki, reddedilmez; o dua edenlerle Allah

    arasında bir perde yoktur; Biri, zulüm gören kişinin duası öbürü de

    mü’mininkardeşine gıyabında ettiği dua.” Dualarda unutulmamak dileğiyle.

    .CumaMız Mübrekolsun.

    Allaha Emanet olun

    YanıtlaSil
  6. hanifecim eline sağlık elmalı kurabiye vazgeçilmezlerimizdendir selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN....
    Pembedüşbahçesinin etkinlikleri devam ediyor...
    Bu defaki etkinliğimizin adını siz koyacaksınız:)
    Size üç malzeme veriyoruz Muz, Kahve ve Çikolata bu üç malzemeyi kullanarak kek,pasta vs. aklınıza ne geliyorsa paıyorsunuz ve pembedusbahcesi@gmail.com adresine gönderiyorsunuz...

    Detaylı bilgi için blogumuzu ziyaret ediniz...

    SON KATILIM 30 NİSAN...

    SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,çok sevdiğim bir kurabiyedir ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler