YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

BATON PASTA


Selamlar arkadaşlar cumanız mübarek olsun evinizden huzur ,sağlık ve mutluluk eksik olmasın.Bugünkü tarifim baton pasta ama fırın tepsisinde yapıldı.
Tadı her zaman garantili olan klasik pandispanyamdan yaptım.Kremasınıda yine buradaki kremayı tavsiye ederim ben içine şanti eklemedim ama tadı muhallebi gibi oldu benim damak tadıma uymadı.
Pandispanyamı midi fırın tepsisinde pişirdim.Üç parçaya böldüm ,aralarına krema sürerek katlandırdım.Şantiyle sıvadım ortadan ikiye böldüm iki tane baton pasta elde ettim.Kesilen yerleri şantiyle sıvadım dondurucuda olan kek kırıntılarıyla kenarlarını kapladım üzerinide süsledim pastamız hazır pastamı hümeyra arkadaşıma gönderiyor kolaylıklar diliyorum.



8 yorum:

  1. Tarif için çok teşekkürler canım. Hemen gelip alamadım. Bugün çok meşguldum, malum cumartesi, temizlikti pazardı derken nete girmeye fırsat bile bulamadım.
    Harika görünüyor bu arada. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık hanifecim senin pastalar pandispanyalar harika oluyor

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık ...

    Mutlu pazarlar:))

    YanıtlaSil
  4. Canim seninde ellerine emeklerine saglik .
    Ziyaretin beni memnun etti sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  5. Olá, amiga!
    Passei para ver seu cantinho.
    As receitas são saborosas e as fotos dos pratos belíssimas.
    Você é muito talentosa!...
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Itabira - Brasil

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık nefis olmuş..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok şık bir pasta olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler