YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

PRATİK TAVUK DÖNER


PRATİK TAVUK DÖNER
Selamlar arkadaşlar hepinize sağlıklı,huzurlu ve mutlu bir hafta dilerim.Bu tarifi sevimli mutfak arkadaşımdan aldığımdan beri her hafta mutlaka yapıyorum,tavsiye ederim pratik ve lezzetli bir tarif,ben tarifi biraz değiştirerek yapıyorum,geneldede göz kararı yapıyorum.
500 gram kadar tavuk göğüsü
1 yemek kaşığı yoğurt
1 tatlı kaşığı salça
2-3 yemek kaşığı sıvıyağ
Tavuk dışındaki malzemeleri karıştırdım içine kuşbaşı doğranmış tavuk etlerini ilave ettim güzelce harmanlayıp dolapta 30 dk kadar dinlendirdim.Teflon tencereye biraz sıvıyağ koydum yağ ısınınca etleri ilave ettim sık sık karıştırarak pişirdim.Yapacak olanlara afiyet şifa olsun .Benden bu kadar hoşçakalın...




5 yorum:

  1. Nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Afiyet olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. vakit öğle canım çekti:))eline sağlık hanifecim

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    ellerine sağlık. Çok pratikmiş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık nefis olmuş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Selamün Aleyküm hanife kardeşim
    .Dualarınız kabul,Ameliniz makbul, hizmetiniz daim olsun. Saadetiniz kaim olsun. Cumaniz mübarek olsun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler