YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

AĞLAYAN PASTA


Selamlar arkadaşlar hepinize sağlıklı ve huzurlu bir hafta diliyorum.Ağlayan pastayı ev halkı olarak hepimiz çok seviyoruz.
4 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
Yarım su bardağı kadar sıvıyağ
1,5 paket kabartma tozu
2,5 yemek kaşığı kakao
Ortalama 2,5 su bardağı un
Önce yumurta ve şekeri iyice çırptım ,diğer malzemelerle kekten biraz koyuca hamur hazırladım.Dikdörtgen tepside ısıtılmış fırında pişirdim.
Fırından aldıktan sonra 4-5 yemek kaşığı süt gezdirdim.
Soğuduktan sonra önceden hazırladığım şantiyi sürdüm,daha sonra
buradaki çikolata sosumdan gezdirdim.
1-Evde yıllardır yaptığım çikolata sosu hazır alınanlar kadar lezzetli oluyor,kesinlikle tavsiye ederim.
2-Çikolata sosunu, kekin üzerine şantiyi sürüp dolapta dinlendirdikten sonra dilimleyip dökerseniz görüntü daha hoş oluyor.
Pastamı P.D.Ç.S.E 59 gönderiyor
arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.


7 yorum:

  1. Bende çok sık yaparım,Çok hoş olmuş,ellerine sağlık,sevgilerrrrr....

    YanıtlaSil
  2. Müthiş bir görüntü olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık. Şimdi şu çikolata sosuna bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  4. çok sevdiğim bir pastadır. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir pasta bende yapıyorum ama ismini hüzünlü bulduğum için Çikolata Şelalesi yaptım.Elinize sağlık bloğunuzu başka bloglardan gördüm tarifler çok hoş.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. kendisi ağlıyor ama biz bayılıyoruz bu ağlamaya:) ne severim ellerine sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem bir tat.Elinize sağlık benim ve kızlarımın çok sevdiği pastalardan biri.Bloğunuzu beğendim sizde benim bloğuma arasıra uğrarsanız sevinirim...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler