YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

KÜÇÜK KÜMBET PASTALAR

 
Selamlar arkadaşlar muhteremle afiyetle arkadaşımda görüp denedim kümbet pastayı ,ben biraz değiştirerek yaptım.
Büyük kap yerine küçük taslarda yaptım,kimini meyveli kimini çikolatalı yaptım.Arkadaşım yapım aşamalarını burada resimli olarak çok güzel anlatmış yapacak olanlara kolay gelsin.

Pastamı papatyamın ev sahipliği yağtığı pastalar ve kekler etkinliğine gönderiyorum.


9 yorum:

  1. cok guzel gorunuyorlar

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar. İyi fikirmiş küçük kalıplarda herkesin zevkine göre olması.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik nefis görünüyorlar .Cilekli tam benlik sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  4. Daha önce bütün olarak yaptım ama tek kişilik denemedim.Çok güzel olmuş ellerine sağlık..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. hmmm nefisdir eminim elelrine saglik canimm...

    YanıtlaSil
  6. iyi günler arkadaşım sayfamdaki konu için beni desteklemenizi canı gönlülden rica ediyorum sevgiler

    http://muazzezv.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  7. canım çok duyarlısın çok teşekkür ederim sevinirim sizlerde okutun benim sayfamda toplarız Yasin de sayı belirtmeyi düşünmüyorum ne kadar çok okunursa o kadar iyi olacak ALLAH 'ın izniyle
    Selati Tefriciye 4444 okunuyor
    akşama kadar destekleri beklmeyi düşünüyorum yeni konuyla beraber okuyan arkadaşların linklerinin karşısına sayı olarak yazarım inş.

    YanıtlaSil
  8. canım arkadaşım desdeğin için teşekkür ederim iki sayfamda da başlattım okuduğun sayıyı belirtirsen linkinin karşısına yazarım

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım, bütün pastaların ve tatlıların harika olmuş, afiyetler olsun. Hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler