YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN
PRATİK TAVUK GÖĞSÜ
Selamlar sevgiler arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden merhabalar ,hepinize sağlıklı mutlu bir hafta dilerim.
Bugünkü tarifim daha öncede burada yayınladığım yalancı tavuk göğsü tarifim ama bu sefer sunumda değişiklik yaptım.
Geçenlerde pastanenin önünden geçerken plastik bardaklarda satılan tatlıları gördüm benimde hoşuma gitti bende deneyim dedim kullan at bulaşık yıkamaktan kurtarıyor.Pastanenin önünden geçerken her seferinde vitrini incelerim kurabiye şekillerini,pasta süslemelerini değişik bir şey görürsem eve gelince denerim.
Tarifimi P.D.Ç.S.E 59 gönderiyor arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.
Neyse şimdilik benden bu kadar hoşçakalın.



5 yorum:

  1. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
    İyi fikir kullan at.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. En güzeli :) Kullan kullan at, hatta yemekleri de plastil tabakta yesek, akşamları bulaşık çıkmasa... (Bir tembelin dileği)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım...
    tatlın nefis duruyo..
    hayırlı cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  4. değişik bir sunum ellerinize sağlık.Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım.ne kada iyi niyetli bir mesaj.ben 1 karıncanın bie hakkını sırtımda götürmek istemem.Ona neler yazdım ama yayınamadı işine geleni yayınladı.Buyur bendede gör bende beklerim siteme Allah raz olsun senden.
    www.hataysofrasi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler