YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN
AÇMA
Selamlar arkadaşlar hepimize sağlıklı ,mutlu ve huzurlu pazar günü dilerim.
Açmalarımı kış mevsiminde yapmıştım yaz sıcağında yayınlamak nasip oldu.Tarifi sevgili arkadaşım sevilden aldım ,kış soğuğunda sıcak yerde mayalandırmadığım için çok fazla kabarmadı.
Şimdi sıra tarifimizde.
4 çay bardağı ılık süt
2 çay bardağı sıvıyağ
yarım çay bardağı şeker(ben biraz artırdım)
1/2 paket yaşmaya
1 yumurta sarısı
bir çimdik tuz
un
arasına sürmek için yumuşak margarin
Mayayı ılık sütle eritip ,yumuşak hamur yaptım,17 bezeye ayırdım.Bezeleri pasta tabağı kadar açtım,yağladım.
Rulo yaptım ,açma şekli verdim.Tepsiye dizdim,yumurta sarısı sürüp susam çörekotuyla süsledim,1saat mayalandırdım.Sıcak fırında pişirdim.Afiyet şifa olsun.



3 yorum:

  1. Seviyorum tuzlu lezzetleri elelrine sağlık canım...

    Güzel ve mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. evde yapılan gibi varmı temiz ve lezzetli:) şifa olsun

    YanıtlaSil
  3. Gel canım görmen lazım çok güzeller beğendiğin güllü inekte Reyhan pastanesinin önünde ee gelmişken banada uğra ben de çok yakınım hatta balkondan görebiliyorum :))
    gelirkende açmalarından getir nefis görünüyorlar ellerine sağlık canım.......
    mandalincikmazi@hotmail.com
    msn ye eklermisin beni :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler